Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Polterabend mænd
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 18:56

Hej HN

På vegne af min kæreste, spørger jeg nu jer om hjælp:-)

Sagen er den at han skal arrangere polterabend for at hans bror, men har har skubbet knæskallen af led, og vil først lige ha' fået skinnen af, når der skal være polterabend. Derfor skal der nu tænkes nyt i forhold til hvad der skal ske - det kan ikke være aktiviteter somkræver man er fysisk aktiv, da risikoen for at skaden kommer igen er for stor.

Så jeg har brug for jeres ideeer til, hvad sådan en polterabend kan bestå af.

 

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 19:07

Når det ikke kan være noget aktivt, hvad så med smagning?? Af whisky eller rom eller vin.

Eller madlavningskursus hos een af de store kokke?? Lære at grille en steak perfekt??

Eller den gode gamle: Natklub med streaptease


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smagning
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 20:12

Vin eller ølsmagning lyder som en god ide, det må vi lige undersøge - tak:-)

 

Flere ideer modtages gerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Link til comedy kalender...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 23:27

Hvad med noget stand up show til at slutte af på

 

http://www.fbi.dk/comedy-kalender

 

Selv har jeg til en polterabend været ude at skyde lerduer, og det kan jeg kun anbefale.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2016 18:04

Nu ved jeg ikke hvor I bor, men her i Esbjerg er det makrel tid. Så fang din aftensmad og tilbered den på bål eller grill.

 

Hvis en har en frisk damefrisør, kan han komme på arbejde evt med at flette.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mandehørm
Forfatter: 
Dato:  26-07-2016 20:51

En tur på en skydebane, hvor alle får mulighed for at prøve at skyde. Rigtig mange klubber har polterarbend-tilbud, ellers hør dem ad, om de kan strikke noget sammen.

Skal det ikke være med skarpladte våben, kan en tur med bue og pil også anbefales.

Smagning. Whiskey, rom, vin, øl, cigarer, hvad han er til, evt. med mad, der passer til.



Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan måske
Forfatter: 
Dato:  26-07-2016 21:36

også være sådan noget med at prøve at køre ferrari eller sådan noget. I københavns havn kan man leje motorbåde og cruise rundt og se københavn fra søsiden, det kunne jeg godt tænke mig, evt med lidt lækker mad ombord.

Jeg har engang indspillet en sang på cd, hvor bruden var forsanger og vi andre var kor, men det er nok ikke alle mænd der vil synes det er sjovt;)

Man kan jo også gå wellness vejen og give ham en omgang massage, men det er selvfølgelig ikke særlig kollektivt. En tur i kurbad måske...

De kan jo også tage en kørestol med og tage på bakken eller i tivoli...


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

 

Følg med på min fb-side Kathrine og Kastanielunds Znif :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak
Forfatter: 
Dato:  26-07-2016 22:44

Tak for alle ideer, de bliver fluks givet videre:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 16:43

Hvad med vodkasmagning fremfor de "klassiske" smagninger? Jeg har en jeg kan sætte dig i kontakt med hvis det.

 

Har spurgt manden til råds med de forslag. Han foreslår eventcentre, de har alle former for forskellige lege. Et andet forslag er paintball, med besked om ingen går efter knæene ;) Golf, fiskning, partybus.

 

Jeg ved ikke om det er muligt, men man kunne måske få lov at låne en svømmehal nogle timer og lave en form for synkronsvømning, det burde han kunne med sit knæ. Evt. En konkurrence i udspring også - måske det bare ikke er så godt med knæet.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 køre med travhest
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 19:17

På Charlottenlund travbane har de noget som hedder firmatrav, hvor man kommer ud og kører med en travhest sammen med en rutineret kusk. Det plejer at være ret populært (skriv evt pb hvis du vil have mere info).

 

Alternativt kan man også tage kontakt til en travkusk, hvis ikke man lige bor i nærheden af københavn (jeg ved ikke om andre travbaner har samme koncept)


Cand. Agro.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider