Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Indsætte billeder fra tablet?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 11:35
Kan det virkelig være rigtigt, at man stadig ikke kan oprette billedtråde fra en tablet eller fra mobil?

... eller er der et eller andet hemmeligt trick, jeg ikke kender til? Jeg er på HN fra en Samsung tablet eller fra iPhone og ville da egentlig gerne snart lave en lille opdatering, men det er da noget bøvl, at man kun kan lægge billeder op fra computer??!!

Humørikoner er også væk her på min tablet. Er det snart tid til en opgradering af HN?

 


Nu med

* Smukkedukken Grenanda *

 

 

Tidligere med

* Dakar Knudsgaard * Hidalgo * Lenzicco * Enzo * Palatino * Indian Kapella *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tablet
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 14:11

ja det er ikke nemt med HN i forhold til mange andre forums :)

 

Så vidt jeg kan huske, så kan du lægge billederne i dit galleri og så derefter kan du hente dem ind i dit indlæg :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 14:47

Jeg har en iPad og har ingen problemer med at oprette indlæg på hn og lægge billeder osv ind.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen Android?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2016 15:33

På min tablet mangler alle de knapper, der ligger oven over feltet, man skriver i. Der er altså slet ikke noget, man kan trykke på for at hente billederne?

 

Jeg kan så godt nok nu se, at jeg godt kan indsætte billeder fra min iPhone... Det er måske kun Android, der ikke kan?

 


 


Nu med

* Smukkedukken Grenanda *

 

 

Tidligere med

* Dakar Knudsgaard * Hidalgo * Lenzicco * Enzo * Palatino * Indian Kapella *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider