Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tilpas søgningen.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2016 09:13

 

Kan man tilpasse søgningen her på HN?

 

Eks. Hvis jeg søger en bestemt type jakke, i en bestemt str. er det så muligt at fremsøge dette uden at skulle bladre og kikke dusin-vis af andre annoncer som er irellevante? Er der overhovedet en udstyr kategori til børn eller kan det passe de er blandede?

 

Er der andre steder der henvender sig til børn med 2-hand rideudstyr?

 

På fb orker jeg ikke begynde at lede for der er, mig bekendt ikke mulighed for overhovedet at sortere i annoncer der løber kilometer efter kilometer, men ret mig gerne hvis jeg har misforstået konceptet.

 

Jeg kunne selvfølgelig købe en ny, men med den fart ynglen vokser så er det jo en forholdsvis kort fornøjelse.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2016 12:55

Ha du prøvet "Helles rideudstyr" i Varde? De har også brugt på hjemmesiden, hvis du bor for langt væk til et besøg.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søgning
Forfatter: 
Dato:  21-07-2016 09:45

Man kan faktisk søge meget specifikt - hvis altså folk har lagt annoncerne rigtigt ind

 

Hvis du går ind under rideudstyr kan du trykke tilpas søgning og så vælge kategorien jakker og skrive ønsket størrelse i fritekst feltet. Så burde det være overkommeligt.


Mvh

Mette

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fritekst feltet
Forfatter: 
Dato:  21-07-2016 22:43

Det var da lige dagen oplysning. Havde slet ikke observeret det.. Det må jeg prøve. TAK!


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider