Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Efterskole med hest
Forfatter: 
Dato:  14-07-2016 20:19

Hej

 

Min datter vil gerne på efterskole, med heste. Er der nogen som kan anbefale en god en? Og gerne en som er for ordblinde eller hvor man er niveauopdelt, fagligt.

 

Hilsen Annika

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ladelund Efterskole
Forfatter: 
Dato:  15-07-2016 22:53

Nu ved jeg ikke hvor i landet i er fra?

 

Selv har jeg gået på Ladelund Efterskole ved Brørup - en efterskole som helt sikkert er et ophold værd :) En skole hvor der er plads til alle :)

 

Skolen er ikke niveauopdelt, men er der tale om 9. eller 10. klasse? :) I 10. klasse køres mere projektorienteret skoleår ift. undervisningen.

 

Kig evt på deres hjemmeside: http://www.ladelundefterskole.dk, eller find "Ladelund LIVE" på Facebook :)


* Kathrin P *

********

"And he whispered to the horse, 'Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal"

Ukendt forfatter

********

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Efterskole med heste
Forfatter: 
Dato:  17-07-2016 22:49
Prøv at kigge på Baunehøj der har de ridelinie. Og der er niveau delt undervisning. Super lækkert sted😃

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv....
Forfatter: 
Dato:  18-07-2016 22:34

Prøv at se på bråskovgård efterskole.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halstedhus
Forfatter: 
Dato:  19-07-2016 21:22

min datter har gået 9 og 10 klasse på Halstedhus efterskole ...hun havde egen hest med , men man kan sagtes låne også....Skolen kan rumme alle niveauer .min søn starter nu her dernede...kontakt mig for yderligere oplysninger


Stald Søgaard

 

Tinker , shetter og russ :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg gik selv..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 15:10

På Brøderup efterskole, der ligger ved Tappernøje, lidt udenfor Næstved. Jeg havde min pony med, og det var det bedste år af mit liv! Man kan både have egen hest med og låne på skolen. Der er så vidt jeg husker niveauopdelt ridning - man red i hold af 2-3 til undervisning, og kunne ud over det få ene undervisning. Da jeg red der var der andre på min årgang, der red distrikts- og landsstævner, mens jeg selv startede klubsstævner LC, så det var meget forskelligt :-)


Mvh,

F'ck the mainstream 8D .
'' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3
Punk isn't dead. It's hiding.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Halstedhus efterskole
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 20:19

Jeg gik på halstedhus efterskole i 9. klasse og havde selv hest med.

min værelseskammerart var ordblind og fik den ekstra hjælp hun havde brug for.

 

stalden var den gang med spiltove på den ene side og bokse i 2 størrelser i den anden (det er nok lavet om nu her 12 år efter;)

 

tilforladelige folde, fin bane, kanon springbane og lækkert ridehus - men havde selv foder med da min hest ikke kunne nøjes med hel havre med melasse (det kan lige så vel nemt være ændret)

 

Et af mine bedste skole år!

 


Stritmaner er bare et hit!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 11:05

Mejlby Efterskole og Farsø Efterskole er begge for ordblinde, og ved at Mejlby har en del med heste, de har blandt andet opført en ridehal :)


- Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider