Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Øv, altså - snydt - hvad gør man?
Forfatter: 
Dato:  05-07-2016 23:52

Har ellers altid været glad og tilfreds med at købe og sælge udstyr på HN, men det ærgrer mig, når man bliver snydt... og ikke rigtig ved, man så gør. Andet end at ærgre sig.

 

Jeg overførte for 6 uger siden penge til en sælger her for et par fine, nye Pikeur ridebukser. (Der går år imellem, at jeg køber ridebukser, og så helst brugt. Men dette lignede en god handel.) Sælger rykkede straks for betaling, skrev hun ville sende bukserne straks næste dag, hvis hun modtog betaling. Jeg var lige et par dage om at få læst besked på HN, men undskyldte - og overførte så straks det forlangte beløb (862 kr.) via mobilepay.

Siden har jeg så ikke hørt en lyd, og ridebukserne modtog jeg da heller aldrig.

Jeg har prøvet at kontakte sælger via HN og SMS, men ikke fået svar. Har også adressen, men det er en anden landsdel (Midtsjælland - og jeg bor på Fyn). Så det er ikke så let at komme forbi.

 

Har ellers kun prøvet at blive snydt af en webshop engang, hvor jeg var dum nok til at betale over 2000 kr. via bankoverførsel, for noget rideudstyr, jeg aldrig modtog. (Dumt!) Dengang endte jeg med at gå ind og lave en politi-anmeldelse, og det endte utroligt nok med, at jeg fik mine penge igen - ca. 6 mdr. efter.

I dette tilfælde er jeg i tvivl, om beløbet er så lille, at det er for latterligt.

Men samtidig ærgrer jeg mig meget over, at jeg hverken har nye ridebukser - eller penge. Kan se, at sælger har slettet sin annonce her på HN, men ellers har hun ikke reageret.

har nogen prøvet noget lignende? Og måske fundet en løsning?

Gode råd modtages med tak!

mvh. Camilla


 

Camilla Grenaa Clausen

- tvillingemor - alene med mine seje, skønne drenge.

- og to "gulddrenge" - de dejligste fjordheste!

"No hour of life is wasted that is spent in the saddle" ...

Winston Churchill.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Samme tur
Forfatter: 
Dato:  06-07-2016 00:16

Du smser hende at enten står penge eller ridebukser på din konto/adresse ellers går du til polititet den dato og klokke slet... Jeg har meldt for mindre end dine overførte penge. Så det er samme tur, tyveri er tyveri.

 

Hvis du ikke får enten penge eller bukser så viser du politiet det forlangende... Du kan også sende et anbefalet brev. Alle forsøg gælder.


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk

 

2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Sabro ved Århus efter aftale.

 

 

KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt HN adm
Forfatter: 
Dato:  06-07-2016 06:45

Kontakt administartor her på HN- de plejer at kunne hjælpe da alle brugere er verificerede.

 

Håbr du får løst sagen hurtigt for 862 kr er da også en slags penge.

 

Karina

1
0
Svar på denne tråd
 
 Takker...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2016 09:02

Mange tak, det er da et forsøg værd. :)


 

Camilla Grenaa Clausen

- tvillingemor - alene med mine seje, skønne drenge.

- og to "gulddrenge" - de dejligste fjordheste!

"No hour of life is wasted that is spent in the saddle" ...

Winston Churchill.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider