Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 For stor til min pony?
Forfatter: 
Dato:  02-07-2016 23:06

Hej :)

 

Jeg har en pony på 135cm, blandings hoppe og 9 år gammel. Hun har været min i 6 år. Så jeg fik hende da hun var 3 år, vi lærte meget af hende. Hun betyder utroligt meget for mig.

 

Jeg er 19 år, vejer 50kg og 160cm høj. Ja jeg er ikke særlig stor, men bliver jeg for stor til min pony?

 

Jeg har også en hannoveraner på 160cm. Min hest og pony står der hjemme og jeg har derfor mulighed for at have min pony i lang tid iforhold til andre som desværre nogen gange bliver nød til at sælge. Da det jo er meget dyrt at have dem opstaldet.

 

Jeg vil høre om jeg stadig kan tillade mig at ride min pony, eller om jeg må indse at jeg er blevet for stor?

 

Billede

Billedet er taget i marts. Her er hun ikke blevet redet i et halvt år pga personlige årsager. Derfor har hun selvfølgelig ingen muskler eller noget på billedet.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder med rytter?
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 08:45
Har du et billede med dig på ryggen?

Så er det nemmere med det visuelle?

Jeg ville nok personligt gøre en princip beslutning.
Enten er hesten glad og uhæmmet og i fortsætter.
Eller, det er lovligt at have en dame hjemme, bare for livsglædens skyld. Din livsglæde.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Med...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 08:49

...den vægt og højde ville jeg ikke have de store betænkeligheder.


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 09:49

Rid du bare!!!!

 

God fornøjelse


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er både lavere...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 11:04

og lettere end mange af de "rigtige" ponyryttere, der rider 2-er ponyer - og hesten er vist ligeglad med dåbsattesten, så du kan roligt ride videre...

 

Dorte

2
0
Svar på denne tråd
 
 Godt med et billede, men
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 11:40

 

Det ser nærmest ud som om, din pony kun har 2 ben... Hvis den har alle 4 så se bare at komme afsted.

Hun er alt for ung til at stå som foldpynt og jeg er sikker på at hun vil elske at bestille noget.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 12:43

lige med hende er jeg lidt ligeglad med om det ser harmonisk ud når jeg rider hende, hvilket jeg ikke tror det gør. Da jeg ikke skal starte stævner med hende har det ikke nogen betydning for mig. Det der betyder noget er om det gør ondt på hende at jeg rider hende. Jeg har ikke indtryk af at hun har ondt når jeg rider hende, og når i andre siger ok for det så er jeg også mere sikker.

 

Jeg havde også tænkt på at sælge hende, hvis jeg var for stor til at ride hende. Da hun elsker at bestille noget og det derfor ville være synd hvis hun bare stod stille. Nu bliver hun ihvertfald hjemme ved mig, så jeg kan ride hende nogle år endnu. Så må jeg se hvad jeg gør når jeg flytter hjemmefra og får min hest opstaldet et sted. Der ved jeg endnu ikke hvad jeg gør med min pony, men det er helidvis et par år til det skal besluttes.

 

Nu vil jeg bare nyde at ride min pony, uden at værre bekymret.

 

Hehe, hun har skam alle fire ben :D

Tak for svar alle sammen.

3
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  11-07-2016 00:39

Jeg vil ikke mene, du er for stor :-)

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider