Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vinduespudser = beskidte vinduer
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 10:34

Hej,

 

Jeg har i går for første gang haft vinduespudser. Jeg var selv hjemme, da han var her, så jeg ved at han har pudset dem ;) Vinduerne er ikke blevet rene, der er stadig flueklatter og andet snavs på dem, og der er løbere og "kanter" rigtig mange steder. Med andre ord, så er det blevet udført væsentligt dårligere, end hvis jeg selv havde gjort det, med mine ringe evner.

 

Jeg har naturligvis skrevet til ham, at jeg ikke er tilfreds med arbejdet, og at jeg ikke ønsker at betale regningen, da vinduerne ikke er mere rene nu end før han kom. Men hvad har jeg egentlig af rettigheder? Han har skrevet, at han vil komme og kigge på det, og det er jo så også fint nok, hvis han kommer og fixer det. Men hvis han ikke dukker op og vinduerne rent faktisk ikke bliver rene (jeg forestiller mig at han synes, det han har lavet, er godt nok), har jeg så pligt til at betale regningen - selvom det er et dårligt stykke arbejde? Har man pligt til at betale en håndværker for fx at reparere noget, hvis det så stadig er i stykker, når han mener, det er færdigt? Hvad er reglerne for den slags?

0
0
Svar på denne tråd
 
 flueklatter
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 16:56

Reglerne kender jeg ikke. Kanter og løbere ville jeg nok også være træt af, men flueklatter tror jeg ikke man kan forlange, at de står og gnubber af. Ikke til den i mine øjne utroligt lave pris man giver for vinduespudsning. Jeg ville ikke egne mig til jobbet, da jeg slet ikke ville kunne holde akkorden, fordi jeg netop ville stå og gnubbe alt af. Jeg giver 130 kr incl moms for 12 "flader", og det betaler jeg gladeligt og lever med flueklatter .


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider