Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vil gøre min mor glad?
Forfatter: 
Dato:  28-06-2016 20:54

Hej derude

 

Min mor har været utrolig sød ved mig i denne uge, hun betalte for at jeg kunne komme på ridelejr, men da den ikke var særlig god, og at dem der var der var 4-5 år yngre end mig, fik hun mig ind på en anden

 

Jeg synes ikke det at sige: Tak, er nok.

 

Nogle som har en ide om hvad jeg kan gøre for at gøre hende glad?

 

Nu spørger jeg især jer mødre, hvad i ville blive glade for jeres barn gjorde for jer

 

Tak på forhånd

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  28-06-2016 21:34

Forkæl hende.

Vask op hver dag i mindst en uge. Støvsug hele huset. Giv hende fodmassage. Lade vær med at blive sur når skraldeposen skal tømmes, eller du skal være tidligt hjemme.

 

Lav popcorn en aften og hendes yndlingsfilm sammen med hende.


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vis hende
Forfatter: 
Dato:  28-06-2016 22:16

Vis hende denne tråd!!! det ville gøre mig stolt og glad hvis min datter havde de overvejelser og endda spurgte andre om det.

 

For mig ville det faktisk betyde mere end både gaver, støvsugning og alt mulig andet :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2016 22:52

Det kan være noget så simpelt, som at plukke en buket af blomster, og sige til hende, at du helt inde fra hjertet er SÅ glad for, at hun har gjort dette for dig!

 

Ja, det handler faktisk bare om at sige det, som det er :) Ord betyder meget.

 

Og jeg er sikker på hun også bliver glad, hvis du fortæller bagefter hvor god ridelejren var og hvad i lavede. Hun vil blive glad på dine vegne, og det er også en stor ting.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er du sød :-)
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 08:22

De andre er kommet med nogle gode ideer som du helt sikkert kan bruge. Selv ville jeg blive rigtig glad for at min datter samlede en rigtig flot naturlig buket evt med korn i :-) Du kan også lave et "klippekort" ( Lidt som de gammeldags klippekort til busserne)

Der kan stå 10 tilbud. 1 slå græs 2 vaske op 3 ordne køleskab osv :-) Den har vi lavet et par gange anhængig af alder og køn, og den er meget sjov :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 09:16

Gør alt hvad hun siger i en måned - helt uden brok.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
1
Svar på denne tråd
 
 Bare sige tak
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 10:41

Som mor ville det være nok for mig at min datter kom hen og gav mig et kæmpeknus og sige tak.


Hilsen Helle

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider