Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pris ide?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 04:28
Jeg har kig på en dansk varmblod Vallak på 12 år, han rider dressur La2 til Ca 63-65 procent og La3 til 60 procent ved C stævner.
Hvad vil i mene prisen skal være på ham?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen den skal da.....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 07:55

Jamen den skal da koste 1.324.567,25 kr

 

:-)

 

 

Prisen skal være den, som sælger vil sælge for, og køber vil købe for.

 

Personligt ville jeg ikke købe en 12 års LA1-3 hest - men jeg leder heller ikke efter en lærerhest. Men det gør jo ikke hesten "dårlig/billig" bare fordi jeg ikke ville købe den, hvis du har brug for en lærerhest på det niveau.

 

Hesten kan derudover være syg/rask/for høj/for lav/temperamentsfuld/godt redet/dårlig redet/ rides på højere niveau i træning/ikke kunne komme til at gå højere/være grim/være forkert farve/forkert race/forkert bygning......

Alt det betyder noget for prisen.

 

Det der er vigtigst er, at du har det godt på ryggen af hesten i ridning, at du synes den er nem at håndterer fra jorden af - og så må du tilbyde den pris DU er villig til at give, og håbe at sælger er villig til at sælge til dig.

 

mvh Charlotte

4
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 10:55

Svært at sige...

 

Dog vil jeg mene, du ikke har fundet HESTEN for dig - siden du spørger herinde på den måde

 

Det er så min mening - udfra min egen erfaring - for ved, hvis hesten jeg bare MÅ eje står der, så finder jeg pengene og betaler ved kasse 1

Fortryder aldrig et eneste sekund - trods det lånet løb 6 år efter regnbuebroen blev krydset....

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider