Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Helene
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 00:30
Jeg er blevet snydt i en handel af ovenstående person. Vil høre om der er andre her inde der også er blevet snydt af hende??
Jeg har ikke skrevet fulde navn da det ikke er lovlig.

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Øm, kom med anden beskrivelse.
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 00:46
Jeg hedder selv Helene og reagerede på mit navn i en overskrift.

Jeg har aldrig solgt noget her, men der er nok nogle stykker der har luret mit navn.
Alle med samme fornavn er ramt med spredehagl.
Hvad med næste gang giver du et signalement af situationen?

Det er sikkert nemt nok at lave en ny profil, men kræver sikkert et minimum af IQ at finde på et nyt trick.
Dvs Tricket er nok mere stabilt end navnet?
På den måde beskriver du det som vil se gentage sig, uden at risikere at folk ser deres navn i den forkerte sammenhæng?
0
1
Svar på denne tråd
 
 vedkommende
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 00:56

Nu er det selvfølgelig ikke sikkert at det er den samme "Helene" du er blevet snydt af, men prøv at google det navn du har eller søg det her på HN - og du vil finde en voldsom mængde info på en svindler med det navn. Mener også at hun er blevet dømt i mindst en sag.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

3
0
Svar på denne tråd
 
 Og med det mener du??
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 00:56
Jeg kan jo ikke skrive damens fulde navn, så tænkte at hvis jeg kun skrev fornavnet ville folk let vide hvem jeg snakker om, da jeg ved at hun har svindlet rigtig mange mennesker.

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
1
0
Svar på denne tråd
 
 Det er hende
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 01:06
Det er den helene. Jeg påtænker at ligge sag an men jeg ved at hun har svindlet mange mennesker og det kunne være at der var nogen der ville være en del af at få skovlen under hende.

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun har også snydt mig...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 10:43

 

Det er jo ikke nogen hemmelighed da det navn har haft meget opmærksomhed både her på hn, på joras, i aviser, i retten osv. osv.

 

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1045695/1045695/

 

Bemærk at hun også bruger andre navne.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 TS....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 11:24

Hvis det er den samme Helene, og hun har snydt dig, så er det jo værd at bemærke, hun har en betinget dom nu.

Så det er bare at finde beviserne frem og anmelde:-)


Salg af kvalitets pandebånd med 10 mm. krystalsten.

Elegant med meget blig blig

Se mere på

 

www.staldlauenborg.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Betinget dom
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 12:48
Det vidste jeg ikke hun havde. Jeg har masser af beviser til at tage hende en tur i retten med.
Min tanke med denne tråd var at finde så mange frem som muligt som også gerne ville tage deres med i retten, så vi for alvor kunne få skovlen under hende

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kontakt oplysninger
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 13:03
Er der nogen her inde der har nogle kontakt oplysninger på hende??

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 betinget dom
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 14:46

Hvor er det dog øv at du er blevet snydt.

 

Læste lige den anden tråd igennem og der står at hende betingede dom er med 1 års prøvetid og den er fra januar 14. Det vil sige hun har ikke længere en betinget dom sådan som jeg læser det.

Men det er da hver at prøve retten hvis du mener du har beviserne man må jo håbe hun en dag bliver træt af at snyde folk


Hilsen

Line

kreativblog moeldrup-design.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 15:35

Selvom hendes betingede dom er udløbet, så tror jeg nu alligevel, at dommeren vil skæve til, at hun er dømt for svindel tidligere, og tydeligvis bare er fortsat.

 

Hvis du har tid og overskud vil mange være taknemmelige for, at du tog den i retten. Er du gal hun har snydt mange, mange mennesker efterhånden. Og hun har ingen skrupler med at fortsætte, selv efter hun har fået en dom.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang sag
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 20:27
Jeg laver en stævning på hende her snart. Jeg syntes hun fortjener at nogen får skovlen under hende snart. Men tænkte at der måske var nogleher inde som ikke selv har haft overskud til det som vil stå op med deres i retten hvis det blev nødvendigt.

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
1
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tråde
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 21:20

 

Helene har inspireret til mange tråde herinde også denne:

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1137765/1045695/ Men prøv at søge videre der er flere. :)

 

Der har tidligere været en tråd, hvor personer som havde noget i klemme blev efterlyst..

 

Prøv evnt at kontakte Helle B, det var hende som slæbte Helene i retten og fik en dom klistret på hende.

 

Helene er en trist skæbne som har haft en rigtig kedelig opvækst og helt sikkert har manglet tryghed i sin barn og ungdom, at dømme ud fra, hvordan jeg har kendt hende. Tænker der er tale om et svigt fra myndighedernes side som så er endt ud i at hun på den mest uheldige måde opfører sig fuldstændig uden sans og respekt for andre mennesker eller deres værdier og ej heller har en naturlig viden om, hvor grænsen går i aml. opførsel. Det går bare ud over rigtig mange mennesker så jeg håber ikke alene at hun får en dom (igen) men, at hun får hjælp til at få de manglende brikker til sit eget puslespil.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fejl 40
Forfatter: 
Dato:  23-06-2016 07:32

 

Hmmm, fik vist linket til den samme tråd 2x som erstatning er her nogle andre.

 

www.heste-nettet.dk/forum/7/113003/ 113003/

 

www.heste-nettet.dk/forum/1/2247246/ 2247246/

 

www.heste-nettet.dk/nyheder/4179/

 

www.heste-nettet.dk/nyheder/11225/

 

osv.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider