Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vaskemaskine?
Forfatter: 
Dato:  19-06-2016 22:37

Jeg overvejer at købe en vaskemaskine. Men er lidt lost. Hvilket mærke skakklub den være? Hvad koster sådan en mon ca? Hvad med kvaliteten?

 

Så... Hvilken vaskemaskine kan i anbefale? (Mærke)? Hvad med ca, pris på sådan en og hvad med kvaliteten, men også det med den ikke går i stykker konstant ville også være rart.

 

Skal være energi klasse A plus, plus, plus. Jeg vil gerne have en der nogenlunde miljø mærket og også en der ikke sluger strøm og vand som ja, helt vildt :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Religion
Forfatter: 
Dato:  19-06-2016 23:10

At købe en der er A+++ mærket er et spørgsmål om religion. Da vi købte vores regnede vi på det, og vi skulle vaske 3-4 gange om ugen i 10-11 år før at merprisen var tjent ind. Taget i betragtning at levetiden anslås at være 5-7 år, så giver manglen på økonomi sig selv.

 

Det vigtigste er at købe en der centrifugere ved tilpas mange omdrejninger, så tøjet er tørrest muligt når det skal videretørres. 1400 omdrejninger som minimum, gerne 1600.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 09:15

Hej Sandra

 

Valg af vaskemaskinemærke er vist lidt en smagssag og hvad man har gode erfaringer med.

 

Men det afhænger jo også lidt af hvad dit vaskebehov er

 

Jeg kan godt lide at man kan køre forholdsvis korte programmer og kvikvask - men hvor muligheden for ordentlig centrifugering er til stede

 

Vi købte for 3-4 år siden en Samsung - den har der været en del bøvl med og motoren er stået af Der er godt nok 10 års motorgaranti.... Men vi skal selv betale for at der kommer en montør ud og skifter den så det er nok lige +/- 12-1500 kr

 

Vi valgte istedet at købe en billig elektrolux (tror jeg) 2000 kr på tilbud - Den kan stort set det samme som Samsung, men kostede under halvdelen. Og hvis den går i stykker efter de 2 år så er det bare ærgeligt

Jeg køber aldrig ekstraforsikring

 

Hvis man betaler med mastercard, så har de ofte en indbygget forsikring der vistnok gælder 4 år.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 09:21

Tak for jeres svar.

 

Så har jeg lidt at gå efter.

 

Jamen mit vaskebehov er en gang om ugen ca.

 

Jeg er kun mig selv så det bliver ikke kæmpe vask. Men alm. vask af tøj, undertøj, sengetøj og noget i den dur.

 

Kvik programmer og hurtighed ville jeg sætte stor pris på ;) Tiden er jo altid lidt knap ikke.

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Whirlpool
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 09:39

Vi har en Whirlpool, som vi har været glade for. Den har mange programmer alt fra håndvask til kogevask. Det mest brugte program er det der hedder Dagligvask, det varer en time temperatur kan indstilles fra 20-60 og centrifugering fra 0-1400 alt efter hvad man vasker. Og nu jeg var efter Energiklassemærkningen så er den altså A+. Men bare en A++ kostede dengang 500-1000 kroner mere alt efter mærke.

 

Jeg fandt denne side om energimærkning, og der står jo højt og flot at man kan spare mange mange penge ved at vælge en vaskemaskine med A+++, beregningen er lavet udfra at man bruger maskinen 220 gange om året. Det gør vi ikke engang selvom vi er 3 voksne mennesker og min mand har beskidt arbejde.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 18:45

Hvis vi skulle have ny ville jeg vælge en der kan programmeres frem i tiden, men måske de alle kan det efterhånden? Kunne bare være skønt at man kunne sætte den til at starte om eftermiddagen så tøjet var klar til tørring, når man trådte ind af døren efter arbejde.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Linket
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 20:58

Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2016 01:03

vi har en semi professionel maskine uden den der bælg der er i lågen, hader det snask der samler sig. Mærket er en Asko 7 kgs med mange programmer, mulighed for programmering til senere start (smart når man har solceller til strøm, så den kører altid midt på dagen hvor solen er stærkest)

 

frit valg af omdrejninger til centrifugering.

 

Den er dyr -men er meget glad for den, er ikke helt sikker men mener den er A+


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna og Bob

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider