Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Annonce dialog ? Halloo
Forfatter: 
Dato:  19-06-2016 10:07

Hej alle på HN.

jeg står i den situation at jeg søger part. Det i sig selv kan være svært nok.

Jeg er rigtig glad for HN og den linie der står til rådighed for at forbinde søgende fra begge sider. Der er rigtig mange der søger en hest/pony at ride et par gange om ugen. De fleste, har været særdeles kreative til at skrive om hvad de kan, hvad de kan tilbyde og hvor pligtopfyldende de er.

Men hvor er jeg dog skuffet over manglende respons/ tilbagemelding fra brugerne!

jeg tænker at hvis man ER part søgende( søger hest )og har lagt et langt fint oplæg op om hvad man kan tilbyde & søger, er det mindste man vel kan gøre ER at svare på de henvendelser der tikker ind.. Det kunne blot være: jeg har set din henvendelse.. Men det har ingen interesse.. Ikke lige det jeg søger..eller lig.

Ja jeg bliver lidt irriteret over passivitet.

 

Så op jer derude eller sæt jeres søgen på stand-by. Så er man fri for at bruge unødvendig tid på at skrive til jer.

på forhånd tak.


3660

4
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 14:49

ENIG!!!

 

Hvis man ikke vil have skriftelig henvendelse - SÅ skriv (hahaha) det i annoncen - så "lille Lise" (som her en over all betegnelse for "mennesker der ejer og/eller gerne vil eje hest") kan kontakte sælger på den rigtig måde.

 

Hvis hesten ER solgt/lejet/lånt ud - så fjern annoncen.

 

Men uanset - så er det ikke ok, at få OG læse en henvendelse og så bare lade være med at svare!!!

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 17:38

Det går skam også den anden vej. Da jeg søgte parthest, var der mange der ikke svarede, når jeg kontaktede dem. På trods af de havde skrevet fine annoncer med hvad deres hest kunne, og at man kunne se man som rytter passede til det, som ejeren søgte.

 

Så er helt enig, og det gælder alle sider af sagen :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider