Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dårlig hårdag???
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 17:53
Hejsa :)

Har altid fældet med mit lange hår.
Nogle perioder knap så meget som andre.
Men de sidste par gange jeg har været i bad har jeg nærmest kunne hive totter ud når jeg skylder mit hår.
Og i dag fik jeg så lidt af et chok.
Det var en del mere end det plejer.

Jeg synes selv jeg behandler mit hår ordentlig.
Vasker det to gange i ugen, undgår føn og glattejern.
Bruger sjældent hårlak, skum m.m.
Hver anden gang gnider jeg det ind i en olie og til tider husker jeg også en hårkur.
Jeg bruger ikke vanvittig dyre produkter, det er der ikke økonomi til.
Sætter det enten i hestehale eller knold - pga mit arbejde og har aldrig farvet det.
2 gange i sidste måned har jeg touperet mit hår i anledning af bryllup m.m.
Sidst jeg gjorde det var nytårsaften.

Hvad gør I for at jeres hår trives og ser sundt ud, og ikke ligger i bunden af jeres brusekabine efter bad ;)

Bedste hilsener Diana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hår og pleje
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 19:59

Det lyder på mig mere som om at du mangler noget "indefra". Det er helt naturligt at fælde mere i visse perioder end andre, ligesom andre pattedyr, men det lyder ret voldsomt med dit hårtab.

Til sammenligning vasker jeg mit hår hver dag i en ret billig shampoo og bruger et Argan-skum-produkt fra Netto til at sætte det (det er lidt krøllet i det). Jeg tørrer det aldrig, men lader det lufttørre. Og jeg fælder kun hvad der er almindeligt for den årstid vi nu er i. Jeg spiser ølgær hver dag, og det føler jeg gør en forskel på it hår. Det gror som ukrudt.

Har du overvejet om du kunne mangle et eller andet? B-vitamnin f.eks.?

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 21:32

Du har ikke tilfældigvis været syg for nylig eller for noget tid siden?

Sidste år havde jeg haft en ordentlig omgang influenza efterfulgt af noget andet virus eller bakterie halløj. Ca en måned eller 2 senere fældedede jeg temmelig meget. Men ellers ville jeg også tro Lenuccia er inde på noget rigtigt med evt mangel på noget.



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej....
Forfatter: 
Dato:  02-06-2016 07:39

Jeg har skiftet min "almindelige" hårbørste ud med en af vildsvinehår. Det har hjulpet gevaldigt på hårtab generelt og så ser det bare mere glansfuldt ud. Min bedste anbefaling udover de ovenstående indlæg.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider