Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sprogskole som voksen
Forfatter: 
Dato:  15-05-2016 08:12

Hej.

 

Er der nogle af jer, der har erfaring med sprogskoler i England?

Jeg overvejer at tage afsted i sommerferien i 1 eller 2 uger.

 

Hvor stort er udbyttet, kan det anbefales?

Jeg er i 30'erne men kan se at der også er kurser for voksne, så man undgår at sidde sammen med en flok helt unge

 

Er der andet I hellere ville anbefale end en sprogskole?

Jeg har modtaget engelskundervisning, men har aldrig anvendt sproget mundtligt og har en del komplekser omkring det men jeg er meget motiveret for at blive bedre, da jeg via mit job kan komme på spændende forretningsrejser og kurser i udlandet, hvis blot jeg byder ind. Så jeg drømmer om at blive god.

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-05-2016 10:19

Sprogskoler må jeg melde pas til - har aldrig prøvet, men kunne da være sjovt. Så finder du noget der er til at betale, så kunne jeg godt være frisk på at tage med

 

Jeg har altid forstået det engelske sprog, men har aldrig talt det før indtil or 3 år siden ( er 31, så var lidt sent ude ). Eg var først på en måneds intensiv kursus på Cambridge afdelingen i Kbh. Tror vi var fire eller fem på holdet og så var det en englænder/irer der underviste os. Lærerne kunne ikke snakke dansk, så det var bare at kaste sig ud i det.

 

Derefter havde jeg en privatlærer i 2*2 timer hver uge, i 6 uger. Det gav virkelig pote og det var der hvor jeg blev mere eller mindre flydende i sproget. Ved siden af vi snakkede hver gang, skulle jeg lave diverse grammatiske øvelser og andre skriftlige opgaver, så det også blev øvet.

 

Ved ikke om det evt. kunne være en mulighed for dig også? Ved den underviser jeg havde ude privat, også underviser "business people" hvor sproget er mere henvendt mod erhvervslivet og diverse termer indenfor det område.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Riviera English School
Forfatter: 
Dato:  15-05-2016 10:51

Da mine døtre gik i gymnasiet tilbragte de hver en påskeferie (med 3 års mellemrum) hos Riviera English School i Torquay beliggende på den engelske riviera.

 

Kursusdeltagerne var i alle aldersklasser og fra forskellige steder i verden. Der var fællesundervisning (niveauindelt) om formiddagen og der var mulighed for en til en undervisning om eftermiddagen.

 

Det var dygtige og engagerede lærere, og undervisningen var udbytterig (så meget bedre en de "normale" sommerferie sprogkuser, som nogle gange er mere socialt fællesskab end undervisning - it has been tried as well ;-) )

 

Prøv at kontakte dem, jeg giver link her www.riviera-english-school.com/ index.htm

 

De bedste hilsener,

Lotte K

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider