Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 finde en makker
Forfatter: 
Dato:  10-05-2016 10:36

hej jeg ville gerne høre jeres mening på en situation jeg sidder i, fordi min hest kommer hjem her til juni, men jeg mangler en makker til min hest. men jeg kan ikke gå ud og købe en ny, da det bliver dyrt, hvis man skal tag sig af to heste og de er kun ren afgifter. Men jeg vil gerne ha en hest mere, jeg kan bruge til ridning en gang imellem, da mine veninder kommer på besøg en gang imellem og vil gerne ride tur, hvilket jeg synes kunnne være hyggeligt. Men ville blive for dyrt, hvis jeg skulle bruge penge på to heste. Derfor forslog min far at jeg skulle finde en rytter, som har en hest. Hvor han/hun ikke har så meget tid til at ride den og vil gerne ha den stående et billigt sted. Så han/hun får en opstaldning hos mig og samtidig kan jeg låne den en gang imellem til ridetur med veninder. Men han/hun kan stadig komme og ride en gang imellem. Så på den måde, ville jeg få penge til hestene og samtidig opnå mit ønske.
men hvor skal jeg søge sådan en hest? jeg ved ikke hvor jeg skal spørger henne på nettet?

hvis i har nogle forslag, så må i gerne skrive og give jeres mening om det. for ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det.
vh :-)

0
1
Svar på denne tråd
 
 en god ide
Forfatter: 
Dato:  10-05-2016 11:03

var vel at starte med at skrive, hvor i landet du bor. Den mulighed du søger vil jo helt klar være lettest, at få ført ud i livet hvis du bor nær Kbh eller Århus, med et godt rideterræn lige udenfor døren. Finder du ikke nogen kan du jo købe en minishetter el. som selskabshest.

en anden mulighed var jo at sætte sedler op i supermarkeder rideskoler o. l.

mvh Bente


 

 

Håndstrikkede halsedisser sælges.

skriv privat besked for flere oplysninger.

 

What ever you say or do

it always return to you

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider