Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Døre og vinduer - nogen der ved noget de
Forfatter: 
Dato:  26-04-2016 23:45

Vi har en tvist her i huset om en helt ny yderdør som er svær at lukke, godt nok er døren ud til et nyt værksted men jeg bruger det ofte og er ved at få pip af det gør ondt i min arm hver gang jeg skal lukke den nye dør, kan det være rigtigt en helt ny dør skal smækkes så hårdt i at ydervæggen samt ude lamperne står og ryster ? - og tilmed er selve håndtaget også mega stramt at hive op inden man kan låse døren, min mand påstår at sådan skal det være med nye yderdøre for de slutter tæt men jeg har helt ærlig svært ved at forestille mig nogen ældre mennesker overhovedet kunne lukke eller låse vores nye møg dør, og har da især fortrudt vi betalte 8000,- for den....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Døre...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 02:00

...skal åbne/lukke normalt fra dag 1 - SLUT (siger tømrerdatteren )

 

Det lyder som om den sidder lige stramt nok - sker ofte hvis folk har leget med fugeskum, som så har suget fugt og derfor ekspanderer lige voldsomt nok . Har I selv sat den i, eller har der været tømrer på? Hvis det er det sidste - så er det en ommer på hans regning...

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt sikkert..
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 08:53

monteret forkert.. Nye døre lukker let og elegant..

 

Er det manden selv der har sat den i, for så er det da også træls at du brokker dig over håndværket.?

 

Er det en tømre, så klag og forlang han gør det om på egen regning..

 


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 10:43

Alt er lavet af proff. folk, må have fat i de håndværkere igen uanset mandens holdning - rart at høre andres mening kunne heller ikke forstå en ny dør skal være så svær, blev dog i tvivl fordi min bedre halvdel stod så fast på alt var i orden - igår trak han mig endda med ud til værkstedet for at lære mig at smække døren hårdt nok i......

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider