Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er heste der er strubepiber til at sælge
Forfatter: 
Dato:  26-04-2016 15:28

Min hest er blevet strubepiber efter en omgang kværke. Energien fejler dog intet.

Men kan man sælge en strubepiber overhovedet, og er salgsprisen ikke forringet en del pga det??

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-04-2016 16:07

Ja, den burde være til at sælge, men prisen er forringet i min optik. :)

 

Er det en hest i den dyre ende, så ville jeg selv ofre operationen på den og så sætte den til salg til dens værdi uden strubepiberi :)


Sagde Helene, nu med hest, der virker!

Sir Toby -29.8.12

Capa's Sandiego -29.7.13

0
0
Svar på denne tråd
 
 det kommer
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 10:45

det kommer vel an på mange ting..

 

ja kværke kan udløse strubepibning, kender det selv..

Der er vel ting der spiller ind.. hvilken grad har den og hvad kan den nu .. og hvad skal den sælges som.

 

kan huske sidste år der var et seminar med en professor fra landbohøjskolen. Hun sagde til det seminar at af alle luftvejslidelser ville hun klart vælge den med strubepibning, idet det kan man gøre noget ved. Succesraten for operationen er meget god.

Mit bud er at få lavet en endoskopi af hesten (imens den rides det andet synes jeg ikke kan bruges til så meget), find nøjagtig ud af hvad der er galt og få et prisforslag fra dyrlægen.

Så kan du evt. vurdere om den er plaget af det eller den fint kan fungere som ridehest.. alternativt operere den, hold boksroen, og få den genoptrænet,...


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider