Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hunde snuser hinanden bagi
Forfatter: 
Dato:  26-04-2016 12:53

Ved du hvorfor hunde snuser hinanden bagi??

Jo, engang for længe side holdt alle hunde i hele verden et seminar om mennesker og hundes forhold til mennesker. De var samlet i en hytte langt ude på landet, men meget hurtigt blev luften helt gul af alle de prutter hundene afgav.
Så man enedes om at hænge alle hundenumsehullerne ud på en tørresnor. Og straks blev luften god igen.........

Pludselig kom een af vagterne brassende ind og råbte: "Vov vov vov" (Oversat for dem der ikke taler hundsk: "Der løber en kat rundt udenfor. Lad os jage den")
Alle hundene for op, løb ud til tørresnoren og greb et hundenumsehul, og løb så afsted.

Desværre havde hundene for travlt, og kun få fik fat i deres eget hundenumsehul.
Derfor snuser hunde hinanden bagi!! I håb om at finde deres eget hundenumsehul!!!


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 16:06

er det ikke fra den gamle serie "bogen hedder artur"

i revideret udgave ? :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 16:13

Den bog har jeg ikke læst.

 

Jeg blev inspireret af en historie af Jesper Klein. I een af de bøger han skrev.............


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
1
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 16:20

Slog lige Jesper Klein op på Bibliotek.dk Og jeg tror du har ret......... Jeg kan ikke lige finde mit eget eksemplar.........


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234566
Forfatter: 
Dato:  28-04-2016 08:22

Havde engang som teenager et job med at følge nogle børn til bussen.. For at holde styr på flokken fortalte jeg historier, så løb de ikke længere væk end de stadig kunne høre mig..

men efter at fortald netop den der historie var der nogle forældre der ikke ville lade mig komme tæt på deres børn. Syntes ellers den var så sød og uskyldig

i hvert fald tak for at minde mig om den ^^

1
0
Svar på denne tråd
 
 Typisk Klein
Forfatter: 
Dato:  28-04-2016 13:11

Det lyder som en typisk Jesper Klein historie. Og jeg kan godt huske 'Bogen hedder Artur' ;)

 

Jaaaa og Klyderne - de var gode


Mvh. Sanne

 

Pt. er det mest arbejde fra jorden .... INDE ;)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider