Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Trail i udlandet/ledsager søges
Forfatter: 
Dato:  24-04-2016 12:56

Ride ferie/Trail i udlandet - ledsager søges

 

For en del år siden var jeg på ride ferie i det nordlige Spanien Catalonien. Vi red for foden af Pyrenæerne, gennem skove, middelalderlandsbyer, olivenlunde, strandbredden Middelhavet ved solopgang mmm. Hyggelige små landhoteller med lækker spansk mad og ikke mindst i et rart rytterselskab. Hestene havde et godt temperament og var 100% stabile.

Kort sagt en pragtfuld ferieform, hvor ens hest bringer dig rundt i imponerede natur og autentisk kultur.

Min omtalte tur var gennem Hippotours, alt var inkluderet bortset fra fly, men andet rejseselskab er fint med mig.

 

Har set på ture til Toscana og Umbrien, andre destinationer er også mulige bl.a. Island men noget dyrere. Ved det er varmt og solen griller på den årstid, men ture tilrettelægges i løbet af dagen hvor vi undgår den værste varme. Tørklæde under hjelm til at dække hals, langærmet trøje og solcreme hjælper.

 

Jeg er kvinde, primo 60, har redet de sidste 11 år vant med at omgås andre og kan snakke med alle, så gerne kvindelig jævnaldrende rytter, (vi kan sagtens være flere) må meget gerne melde sig.

Jeg vil gerne afsted i en af de sidste tre uger i juli i en uge.

 

Nogen rideerfaring er påkrævet.

 

Hvis interesse så giv et praj, gerne snarest mht tilmelding.

 

Med bedste hilsner Anne-Lise

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 fristet
Forfatter: 
Dato:  24-04-2016 20:31

Åh det lyder ellers lækkert!! .. men jeg er nok lidt udenfor aldersgruppen.. 22år....

 

Hvad koster sådan en tur ca??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder dejligt
Forfatter: 
Dato:  28-04-2016 13:13

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside. Åh jeg kunne godt tænke mig at tage med. Men desværre ikke denne sommer.

 


Mvh. Sanne

 

Pt. er det mest arbejde fra jorden .... INDE ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trail i udlandet
Forfatter: 
Dato:  30-04-2016 09:15

Hej med jer

Når I nu er så heldige at høre til de få, der kan ride en hest, så skal I bevilge jer selv en trail på et eller andet tidspunkt :)

 

I er velkomne til og vende tilbage når tid og mulighed er der og uanset alder

Anne-Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med 2017?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2016 20:48

Måske skal vi snakke om 2017?

 

Hvis det er et område og et tidspunkt hvor jeg kunne læsse manden af til noget jagt, så kunne vi to tage på trail :)


Mvh. Sanne

 

Pt. er det mest arbejde fra jorden .... INDE ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider