Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Helt modløs, kan en med evner hjælpe?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2016 08:38
Hej,
Jeg står i den situation at jeg bare er helt blank i hukommelsen over hvor jeg har gjort af min egen vielsesringring, som jeg sidst havde på for 3 uger siden OG min mormors ring, jeg skulle aflevere hos min mor i december.
Jeg var sikker på at ringen fra min mormor var afleveret til min mor i december, men efter min mor har spurgt efter den er jeg blevet i tvivl og har overvejet om jeg kunne have givet min søster den med, da hun bor i nærheden af min mor. Den lå/ ligger i en lille smykkeæske, så det er æsken med ring inden i jeg leder efter.

Min egen ring har jeg tit haft taget af, da den er bred og massiv, da bleskift osv gør mine fingre våde i lang tid inden under, når jeg vasker hænder med den.

Kan nogen hjælpe? Hjem, bil, jeg føler alt er gennemgået, jeg ved snart ikke hvad jeg ellers skal gøre.. (meget ked og modløs smiley)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har evner
Forfatter: 
Dato:  10-04-2016 10:05
... Smed min forlovelsesring væk.

Hvis du har brug for at tage en ring af og på, så køb en halskæde, du kan sætte ringen i når du laver mad osv. Så kan du glemme den i halskæden, og det gør intet.

Hvor lægger du halskæden?
Prøv at spor hvor aflægningsstedet kan havne.

Hvis du er som mig, så ville jeg lægge det i lommen på bukser.
Bukser går til vask. Tjek snavsetøjskurven, filter til vaskemaskine, vandlåse?
Hvis du lægger i en skål/ gryde og andre bøtter, så kig i køkkenskabe, eller hvor andre ting i krukken hører til.

Gå udenfor med støvsugerposen, spræt den op og kig.

God jagt.
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider