Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Race bestemmelse ?
Forfatter: 
Dato:  06-04-2016 12:58

Billede

Hej venner

Er der nogle der kan hjælpe mig med at identificerer denne race? Det vil være en stor hjælp.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilken race
Forfatter: 
Dato:  06-04-2016 16:06

Altså ved første øjekast, ser det ud til at være lige til, men der er bare et eller andet, der siger mig, at den ikke er ægte. Jeg kan ikke lige sætte fingeren på hvad...

 

Bortset fra det, så er næsebåndet alt for stramt og "hele" hovedtøjet ser ud til at være dårligt tilpasset. Det er synd uanset race og ægthed.


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Avlshest
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 08:53

Har du noget bud på grundracen? Der er jo lidt af hvert indblandet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det der...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 11:16

Det er da helt klart "EN HJØRNVINGE" helt klart.. meeeen idet de vel plejer at være hvide så tror jeg den vist ikke er helt ren.. så mon ikke der kan være en frederiksborger eller lignende på spil

 

Så kan det jo være en "FREDS EN HJØRNVINGE" ...


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

3
0
Svar på denne tråd
 
 Avlshest
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 11:24

Så langt er jeg også kommet i undersøgelsen, men der er vist også spor af en pegasus over ryggen. Gad vide hvordan den er avlet

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 11:57

jeg tror det er farven som snyder- denne særlige race plejer at optræde i hvid, rosa, lilla eller mix ad de tre. Aftegn i form af hjerter og stjerner med reflekterende overflade kan forkomme.

 

jeg tænker at man i forøg på at fremavle mere fundament og dybde har kigget på mere robuste racer end man normalt ser hos equus flapsicus pegaseusinis, som dog aldrig har været en udpræget ridetype.

 

den er mest udbredt i europæriske og nordamerikanske pigeværelser, men har også opnået stor pupularitet i LGBT-miljøets mandlige medlemmer, samt hos middelalderne mænd som bor i deres mors kælder.

7
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 13:07

Det leonidas siger, plus den også forekommer på flotte sko!

 

Det ligner et hannoveraner-kryds, med de blandinger som de andre nævner.

 

Den er fin, sikkert rigtig god til springning, den kan få god højde på tror jeg!

Hvis du tager ham/hende med i byen, må du endelig lægge stævnebilleder op :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 15:06

Ej jeg ved altså ikke, jeg synes det ligner at den er photoshoppet. Trådstarter er bare en troll folkens, hesten er ikke ægte!



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

0
2
Svar på denne tråd
 
 Qwerty
Forfatter: 
Dato:  08-04-2016 13:46

Når jeg ser på bringe og hals, tænker jeg på en af de lidt sværere hesteracer. Måske noget Clydesdale? Altså krydset med Flapsicus Pegasuius. Iøvrigt synes jeg, det ser ud som om, den er skævt beskåret. Du skulle overveje at skifte smed. Eller har den svært ved at stå stille imens?


 

 

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorry.
Forfatter: 
Dato:  08-04-2016 16:49

 

Det ligner (herfra) lidt en helt almindelig hannoveraner efter en hyggelig polterabend...


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

 

Landbrug nord/øst-jylland, sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider