Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stalking af kæreste/eks
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 18:39
Hej alle
Hvor kan man finde kontakter til spioner der kan stalke min kæreste/ eks ved ikke hvad vi er lige nu? På forhånd lad være med at komme med dumme kommentarer.
0
5
Svar på denne tråd
 
 jamen altså
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 18:52

Jamen???

Kan der være en god kommentar til det her?

 

Måske er du nok bare nødt til at gøre et selv - hvis det absolut skal være.

 

Men i gamle amerikanske film ville man nok hyre en privatdetektiv.

 

Ha' en god lørdag aften.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

9
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 21:14

Man kunne jo også bare spørge hvor i står.....

 

Dumme kommentarer kan du nok ikke helt undgå med det spørgsmål du stiller. Så kan du selv tolke hvad jeg mener om din måde at gribe det an på!

9
0
Svar på denne tråd
 
 Gummistøvle
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 22:53

 

Gode gud - er det virkelig hvor vi er nu, i år 2016!?!?

Er det virkelig blevet så ualmindelig ting, at tale sammen, at man er nødt til at stakle folk for!?

 

Før du begiver dig ud i alt for drastisk stakling, så vil jeg da lige gøre dig opmærksom på, at det rent faktisk er ulovligt. Har du overvejet bare at tale med ham gutten, du ved sådan face to face, det virker dog mere fornuftigt end stakling!

 

 

 

 

 

\\ Pernille

8
0
Svar på denne tråd
 
 Dreng eller pige?
Forfatter: 
Dato:  14-02-2016 10:29

 

Nu er stalking ganske rigtigt forbudt ved lov som der nævnes!

 

Tænker du er en ung pige (det fremgår ikke tydeligt) hvis din x stalkede dig så ville du gå til politiet omg. Du vil stalke din x, skal det så være ok?

 

Du har brug for at tage fat i din partner og spørge, hvor i står i forholdet. Kan du ikke det så er du bare ikke moden nok til at have et forhold efter min mening!

Det lyder til at du dybest set vil vide om han elsker dig og her på valentins dag er det da en oplagt mulighed for at finde ud af dét.

 

Tager jeg fejl og du er en moden m/k på +40 så skal du finde en privatdetektiv eller prøv at google, hvordan man udspionere sin partner.

Husk dog at forskellen på at være naiv og paranoid kan være ganske lille.

 

Hvis man stalker sin partner, nabo, sit idol og lign. så vil personen ikke være i tvivl om, at det sker og det er som nævnt ulovligt!

Jeg har prøvet at blive stalket. Det er aldeles ubehageligt. Gik bl.a. til politiet med de beviser jeg havde og det stoppede heldigvis!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

2
0
Svar på denne tråd
 
 De fleste seriøse detektiver....
Forfatter: 
Dato:  14-02-2016 11:09

...vil formentlig og forhåbentlig takke nej til en opgave som din = et ungt, konfliktsky og lidt umodent (lyder det til) menneske, der ikke ønsker at konfrontere som kæreste.

 

Du vil så nok også takke nej, når du hører prisen på sådan noget arbejde. Det koster typisk 1.500-2.000 kr i timen + moms. Og ja, jeg taler af erfaring, da jeg selv tidligere har brugt et sådant firma - dog til noget helt andet og lidt mere alvorligt.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du overvejer
Forfatter: 
Dato:  14-02-2016 20:50

 

den slags for at finde ud af hvor I står, så behøver du slet ikke stalking, forholdet ER slut, alene fordi du overvejer det.

 

 

Andre nemme spørgsmål?

5
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle
Forfatter: 
Dato:  14-02-2016 21:55
Hej alle. Bare for at få det her afsluttet på en ordentlig måde. Bær over med mig, han har slået op 7 gange på et halvt år så jeg var ulykkelig og chokeret. Men vi har et godt forhold nu og elsker hinanden højt. Hvis jeg nogensinde beslutter mig for at stalke ham så gør jeg det selv. Kh Sara
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-02-2016 22:09

Sara, jeg bliver virkelig bekymret for dig.

Det lyder simpelthen så usundt. Han har slået op 7 gange på et halvt år, men nu elsker i hinanden højt?

 

Jeg kender personligt en psykopat, og jeg kan ikke vide noget, men det er altså sådan de kan opføre sig. De jager folk rundt i manegen til egen fornøjelse, de manipulerer og rykker deres nærmeste rundt i voldsomme følelser hele tiden.

Mange har været i forhold med psykopater og man KAN ikke vide at de er det, de er så gode til at manipulere så man tror de oprigtigt elsker en.

 

Sorry men jeg har set hvor ødelagte mennesker kan blive af sådan nogle forhold. Jeg hader at sidde her og antage alt muligt, men jeg er nødt til at sige det højt.

 

Bare pas på dig selv, please.

 

Og i øvrigt, så husk at stalking er ulovligt. Bare det at du overvejer det, selv i en krise, tyder på noget rigtig usundt i det forhold.

 

Vær dig selv nærmest.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

12
0
Svar på denne tråd
 
 Kære Trådstarter
Forfatter: 
Dato:  15-02-2016 08:37
Prøv at læs det du selv skriver.

Spørg dig selv, hvordan du kan retfærdiggøre stalking?

Du lever i en anden verden end os andre, hvis du mener stalking er nødvendigt OG det rigtige at gøre.

For alle andre :
1) Hvis du mener det er nødvendigt at udspionere en kæreste, så har du så lidt tillid tilbage, at du aldrig bliver glad og lykkelig i det forhold.
Forholdet ER derfor dødt allerede, du bør se at komme ud af det.
2) Hvis du mener, at det er da helt ok at udspionere en kæreste, vil enhver kæreste med respekt for sig selv forlade dig, når han opdager det.
Forholdet ER dødt, din kæreste har en rigtig god grund til at forlade dig. Og det har den næste fyr også, hvis du ikke lærer at tænke dig om..

Der er meget få situationer hvor udspionering er acceptabelt. Men der har du normalt brug for politiet alligevel, så kontakt dem hvis du virkelig mener overvågning er relevant.
2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-02-2016 09:56

øhhhh, d.13-2 skriver du, at du vil stalke ham og d.14-2 har i pludselig et godt forhold og elsker hinanden højt

 

Enten er du meget ung og forvirret, eller også du i kløerne på en psykopat.( eller begge dele)

pas nu på dig selv !

3
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at vende den om.
Forfatter: 
Dato:  15-02-2016 18:57

Jeg vil give alle de andre ret i alt hvad der er skrevet (y)

Zarabb95, prøv at vende historien lidt om. Lad os sige, at du har en veninde, der hedder Sofie. Sofie kommer sammen med Mads.

 

Cirka én gang med måneden slår Mads op med Sofie. Sofie er naturligvis dybt ulykkelig og du trøster og lytter til hende. Et par dage efter er hun sammen med Mads igen. Om en måned, så har du Sofie hængende igen med tårer i øjnene. Mads "vil gerne have plads". Du trøster Sofie og lægger øre til. Der går en uge, så er Sofie og Mads sammen igen. I fredags så du imidlertid Mads i byen. Han dansede rigtig tæt med en anden pige og de kyssede lidt. Du fortæller med vilje ikke Sofie noget, da du ikke vil blande dig i deres forhold, men du føler da lidt, at Sofie bliver holdt for nar. Jo, ganske vist var Sofie og Mads ikke kærester i fredags, men du synes godt nok, at det er lidt mystisk.

 

Der går lidt tid og - surprise - Sofie og Mads har slået op. Du har igen Sofie hængende. Hun begynder så småt at stille spørgsmålstegn ved Mads og hvorfor han slår op så ofte? Du tier stille med din viden. Der går et par uger og de er sammen igen. Der går en måned og Mads har droppet Sofie atter en gang.

 

Sofie begynder nu at synes, at det er virkeligt sært og spørger dig om du ved noget. Du ryster på hovedet, men du tænker dit. Det gør Sofie også. Sofie er begyndt at have lyst til at tjekke Mads' telefon, men den er rigtig svær at få fat på, for Mads har den med sig OVERALT! Han efterlader den aldrig på bordet derhjemme.

 

Du kigger på Sofie. Du kan se, at hun holder rigtig meget af Mads, men det gør dig også ked af det, hver gang de slår op og Sofie er ulykkelig.

 

En dag spørger Sofie dig: "Hvad skal jeg gøre? Jeg elsker ham så højt, men jeg er i tvivl om Mads' følelser for mig? Skal jeg finde mig i et blive "smidt væk" en gang om måneden eller skal jeg droppe forholdet?"

Zarabb95... hvad ville du sige til Sofie?

7
0
Svar på denne tråd
 
 tryghed i forholdet
Forfatter: 
Dato:  16-02-2016 02:06

Det værste ved den slags forhold, hvor den ene hele tiden er på vej ud af det, er, at man aldrig bliver tryg i det. Og så er det, at behovet for at stalke nogen, opstår.

 

Hvad der er endnu værre er, at man bliver afhængig af den slags forhold. For lige så ulykkelig man er, når det slutter - lige så lykkeligt nyforelsket er man, når det så starter igen. Det er en voldsom tur op og ned, og det bliver aldrig kedeligt, og det bliver aldrig trygt. Og min erfaring er også, at der ikke er overskud til meget andet, fordi det er så HÅRDT! Så spørgsmålet er også, hvor lang tid, der overhovedet er veninders skuldre at græde på...

 

Og ja... been there, done that. Som voksen - han var så voksen at han havde tre børn. Der gik et år og 11 breakups, før jeg sluttede det med den 12., og det var så stor en lettelse, at jeg ikke kan beskrive det. Og så mener jeg i øvrigt ikke, at mænd (eller kvinder) nødvendigvis er psykopater, bare fordi de opfører sig sådan. Der findes faktisk også ret mange helt almindelige idioter uden den diagnose ude i verden ;-) Men dem har man det nu også bedst med at holde sig pænt langt væk fra...

 

mvh. tina

6
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider