Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har du hørt om Filipa
Forfatter: 
Dato:  11-02-2016 16:43

Et æsel i Spanien.

 

 

www.worldanimalprotection.dk/de- kalder-det- tradition?utm_source=1...n_campaign

 


I fredags skrev jeg til dig, for at fortælle dig om Pero Palo-festivalen, hvor et panikslagent æsel gang på gang bliver væltet omkuld og sparket. Min kollega Simon var til stede under festivalen for at dokumentere æslets lidelser med egne øjne.

Min kollega Simon fortæller fra festivalen:
"Jeg prøvede at holde mig tæt på æslet Felipa for at skærme hende, men der må have været over 200 mennesker, der pressede sig på, og mange flåede i min jakke for at få mig væk. Festivaldeltagerne råbte og skreg, og der blev konstant affyret høje skud. Felipas øjne var opspilede af frygt, hendes pels var gennemblødt af sved, og hendes ører lå helt klistret tilbage. Hun var tydeligt rædselsslagen. Hvorfor? For at underholde nogle fulde festivaldeltagere!"

Del linket - sammen kan vi stoppe grusomhederne
Efter festivalen lovede æslets ejere os, at de aldrig igen udsætter hende for dette mareridt. Men hvis vi ikke gør noget, bliver et nyt æsel igen pint næste år. INGEN dyr skal lide i traditionens navn! Med din hjælp vil vi lægge pres på de spanske politikere for at få dem til at stoppe dyremishandling på festivaler!

Jeg håber, at du vil hjælpe os med at få endnu flere underskrifter ved at dele dette link:
worldanimalprotection.dk/tradition

Vi afleverer underskrifterne til september.


Mange hilsner

Gitte Buchhave
Direktør, World Animal Protection Danmark

P.S. Er du snart på vej på vinterferie? Så se vores 10 gode råd til en dyrevenlig ferie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen for fanden
Forfatter: 
Dato:  16-02-2016 20:39

Har de mennesker taget en sindssygepille??


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen for fanden
Forfatter: 
Dato:  16-02-2016 20:39

Har de mennesker taget en sindssygepille??


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider