Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad skal man se i Oslo?
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 12:27

Kæresten og jeg har fået sådan et krydstogt fra KBH til Oslo - og vi overvejer at udvide rejsen med en overnatning i Oslo inden turen går retur til København.

 

Men hvad skal man se i Oslo?


Budgettet er lidt stramt så det skal ikke være noget der koster spidsen af en jetjager.

 

Det skal lige siges at det bliver i sommerferien (juli/august måned) så det må gerne være både udendørs og indendørs ting.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er imponerende.
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 15:33

...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 16:14

Selvfølgelig kan man gå rundt i byen, se på butikker, slottet og som nævnt anlægget i Vigelandsparken. Jeg synes så også Teknisk Museum er værd at besøge. Har været der flere gange og bliver aldrig træt af at gå på opdagelse derinde. Det er også lidt som Eksperimentariet i København, hvor man kan afprøve forskellige ting. www.tekniskmuseum.no/instrumenthjem

Vi plejer at købe dagsbillet til bus/tog fra automaten ved færgelejet.

Rigtig god tur - jeg er meget misundelig.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Oslo....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2016 22:12

til Bygdøy hvor frem museet ligger, det er et skib fra polar forskerne. Der ligger også Kon-Tiki museet selv om vi ikke synes det er så spennende.

hvis du vil have natur/udsigt er der Holmenkollen.

Akerhus fæstning.

Oslo er med danske lønninger pebret og spise ude og mc. D og andre hurtig mad kæder tager ekstra penge hvis du spiser på stedet.

god tur herop.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider