Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Valg af aftensmad
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 16:33

Kære HN. Det er mig der står for aftensmaden i dag, men har ingen anelse om hvad jeg skal lave af mad. Har i nogle ideer? <3


Hælene nede, hovedet op - hænderne nede, modet op - knæene ind til hestens side - ellers lærer du aldrig at ride

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aftensmad
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 16:54

Har du allerede nogle ingredienser du skal/kan bruge?

 

Ellers vil jeg foreslå kyllinge- eller kalkunbryst i fast med rodfrugter rundt om (drys med krydderier efter smag), i ovnen 30-40 minutter og evt. med en sovs til, hvis der er nogen der ikke kan undvære det, ellers en dressing til den salat du kan servere ved siden af. Retten laver næsten sig selv, det er fordelen. ;-)

 

Eller en hurtig og nem pastaret bestående af kogt pasta (selvfølgelig) og så en sovs lavet af smeltet flødeost tilsat lidt mælk for at fortynde, tørret basilikum og en dåse drænet tun. Det lyder måske ikke så fancy, men det smager faktisk ret godt. Og så kan du jo lave en forret af noget grønt, så det ikke bliver så usundt igen. Ikke sammen med, pasta skal ikke have salat ved siden af, så enten før eller efter (jeg har boet i Italien i 14 år).

 

Det var lige et par hurtige forslag.

 

Lene

 


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 16:56

Mange tak skal du have Lene.

 

Det lyder ret lækkert. Sødt du ville tage dig tid til at svare! ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider