Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sadelmager M. Brodie til Nordjylland!
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 08:34

Jeg vil gerne have sadelmager Michael Brodie nordpå en tur inden for den nærmeste fremtid, er der andre i Nordjylland, der er interesserede?

 

Hvis der kun er mig, skal jeg af med 2000 kr for at få ham her til Dronninglund fra Aarhus... .

Men hvis nu vi var flere i Nordjylland, der kunne dele kørsel, så han kan tage flere heroppe samme dag, ville det nok være en anden sag. Han tager 250 for sadeltjek, hvis man kører ned til ham, men det har jeg ikke lige mulighed for...

 

Så håber på, at der er andre, der ikke har så gode erfaring med de nordjyske sadelmagere, og gerne vil have en andens syn på sagen . Her er info: http://www.din-sadelmager.dk/, eller søg på sadelmager michael brodie på facebook.





Marlene


0
0
Svar på denne tråd
 
 hovsa....
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 08:40

Hov, jeg havde glemt, at jeg allerede har oprettet en forespørgsel for få dage siden, kan man få ammehjerne af at have en ny hest på vej?





Marlene


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjallerup
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 09:02

Hjallerup Maskinforetning har indimellem en sadeldag hvor han kommer forbi, kan du ikke spørge dem hvornår de holder igen?


Sagde Julie

Med den fantastiske fuldblods vallak Sing a Long xx

Fuldblod - hesten med xx Factor!!

Og stjernehesten Portsmouth!

************************

0
0
Svar på denne tråd
 
 maskincenter
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 09:10

Ja, det kan jeg da prøve, men Brodie sagde, at han ikke har nogle Nordjylland-datoer lige foreløbig, så jeg tror det ikke.





Marlene


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 12:58

Bare til info, og ikke for at male fanden på væggen, så er mine oplevelser med Brodie (både mig og de andre i stalden der har brugt ham) lige så lidt positive som de andre nordjyske sadelmagere. Det er et mareridt at finde en god sadelmager.

Jeg har netop selv brugt Trine Olesen fra Tårs, og er super godt tilfreds. Hun arbejder sammen med Albion i England, og eftersom det er en Albion jeg har, så var hun det perfekte valg. Hun omstopper også andre typer sadler, men forhandler kun Albion.

Hun brugte en hel time på at tage mål af min hest og havde en hel "kuffert" med med diverse måleudstyr. Alle mål bliver så sendt til Albion, som via en maskine kan taste målene ind og få et præcist billede af hans ryg. Der ud fra kan de vurdere hvilken af deres bomtyper der vil passe perfekt til lige netop ham eller de kan speciallave en bom til ham. Jeg synes det er helt vildt genialt :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Trine Olesen
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 13:38
Jeg synes bare ikke rigtig jeg kan finde noget om hende, hun må være ret ny? Har hun en hjemmeside? Jeg har ikke så gode erfaringer med sadelmagere, der forhandler et bestemt mærke, de vil næsten altid finde noget galt med det man har :-).

Jeg kan finde mange der kan sige noget godt om Michael Brodie, men som med mange andre sadelmagere også nogle der har mindre gode erfaringer. Det er lidt håbløst.




Marlene


0
0
Svar på denne tråd
 
 sadelmager
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 14:20

Det er ærheligt du ikke skrev før, han var i Løgstør sidste mandag


Team Krogstrup

 

- Never let the fear of what other people think stop you from being yourself...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Løgstør
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 14:42
Jeg får først hesten hjem på lørdag, så det ville ikke hjælpe så meget ;-)




Marlene


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 23:27

Han kunne ikke forstå og se, at min sadel på min hest, ik passede og gled 10 cm tilbage.

Han lagde sadlen på, jeg trak 10 meter og ud fra det, konkluderede han, at den passede fint.

Jeg spurgte om jeg ik sku ride, eller longere, nej det var ik nødvendigt.

500 lige ud i lokummet.

Han finder muskler der slet ik findes.

 

Vil aldrig anbefale ham til nogen!

Har pt. intet godt hørt om ham og sadeltilpasning og jeg kommer fra hans område.

 

Så jeg vil sige, find en anden!


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider