Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor klager man over virksomhed?
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 13:20

Hvor går man hen, hvis man vil klage over en virksomhed?

 

Jeg har opsagt et abonnement rettidigt, men virksomheden trækker mig alligevel for 2 mdr. mere fordi de har lavet en fejl.

Dette vil de ikke rette.

 

Er der nogen steder, jeg kan få hjælp?

Forbrugerombudsmanden er kun til markedsføringsklager, ikke?



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 13:29

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 14:08

Jeg ville slet og ret spærre betaling til firmaet, hvis du ellers har dokumentationen iorden vedr. din opsigelse også tage den derfra. Dvs. afvise dem ved enhver henvendelse med henvisning til den rettidige opsigelse.

Du har formodentlig sat dig ind i firmaet opsigelsespolitik - den burde foreligge på skrift.

 

Mvh

 


Tina

 

 

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os?

 

 

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

Kvolsbæk's Amazing Aqua DH og HB1 kåret cremello varmblod

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 10:56

Opsigelsen skete mundtligt, men burde jo alligevel være gældende.

 

Det er heldigvis kun småpenge, der er tale om, men derfor synes jeg stadig ikke, det er pæn opførelse fra virksomhedens side.

 

Jeg vil undersøge, om det er værd at klage til forbrugerklagenævnet. Mange tak for hjælpen.



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 11:23

Hvis det kun er småpenge, skal du være obs på FKNs undergrænse på 1.000 kr.

Det er desuden dig, der skal bevise, at du har opsagt aftalen. Hvis du ikke kan det, er det ikke en nem sag at få medhold i.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 12:04

Hvis opsigelsen er sket mundtligt, så vil det være påstand imod påstand, hvis ikke du kan bevise, hvornår du har opsagt aftalen med for eks. en bekræftelse på skrift fra firmaet. Bevisbyrden er din alene m.h.t. rettidig opsigelse.

 

Mvh

 


Tina

 

 

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os?

 

 

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

Kvolsbæk's Amazing Aqua DH og HB1 kåret cremello varmblod

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udover det
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 12:15

skrevne, så skynd dig ind på trustpilot, så du kan hjælpe andre. Jeg var selv udsat for en frygtelig fysisk behandling hos et firma (skulle have en indvendig scanning af min datter i maven), som ellers blev rost til skyerne. Senere viste det sig, at flere havde fået en ubehagelig behandling, men de havde ikke skrevet en anmeldelse. Hvis jeg havde vidst det, så havde jeg brugt et andet sted.

 

.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 15:37

Du kan også prøve www.forbrugerombudsmanden.dk

 

De tager også Abonnement sager.


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-12-2015 08:47

Mange tak for de gode råd. Dette er mest en principsag, da det som sagt ikke handler om så mange penge.

 

Jeg tror, jeg nøjes med en anmeldelse på Trustpilot, og så husker jeg skriftlig afmelding til en anden god gang :-)

 

Men hold nu op, hvor er det en virksomhed, der ikke har styr på noget. Jeg har på skrift, at vi skal betale medlemskab frem til årets slutning, fordi der ikke er afmeldt før i november (til trods for at jeg afmeldte i september). Men samtidig står medlemskabet som "ikke aktivt", når man logger ind på virksomhedens side.

 

Nu har jeg sendt dem endnu en mail for at spørge, hvordan det kan lade sig gøre. Hvis vi skal betale for december, skal de vel også gøre medlemskabet aktivt, så vi kan bruge det.

 

Tak for jeres hjælp.



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2015 00:31

Jeg ville lige give en kort update.

 

Efter min sidste mail til virksomheden, endte de faktisk med at give mig en god aftale, som jeg selv er tilfreds med.

 

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bare ydede den service med det samme. De har ikke givet mig pengene retur, men givet mig et bedre medlemsskab end betalt for her i december, så det synes jeg er fint.

 

Derfor dropper jeg også idéen med at skrive på Trustpilot.



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider