Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Lys og lamper
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 21:18

 

Vi er nået til at skulle have lys på vores 1 sal. Jubiii.

 

Desværre er kreativiteten ikke særlig stor.

 

Hvordan lys-indretter man soverum til især børn ca. 8 - 11 år?

De skal vel have 1 / 2 lys i loftet og et ved sengen... eller?

 

Er der nogle regler eller standart tip til belysning på en 1 sal?

 

Det vil være en stor hjælp til inspiration, hvis i vil dele jeres belysnings ideer. :)

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lamper til børneværelse
Forfatter: 
Dato:  08-03-2016 10:59

Hej Shagya

 

Har du fundet ud af hvordan du vil indrette dit børneværelse?

 

Jeg har selv lige været med til at indrette min søsters nye børneværelse på deres 1. sal (han er 7, snart 8).

 

Hans nye børneværelse var på 14 kvm, og der vi satte en børnelampe op i loftet, og én ved sengen. Og det fungerer bare super godt - han er super glad for det. Der kommer også meget lys ind gennem vinduet i dagstimerne, så én er helt sikkert nok.

 

Hvis ikke der kommer så meget lys ind på dit børneværelse og det er større, kunne det måske være en god idé med 2 lamper eller noget spot :-)

 

Men det kan klart anbefales at købe en sjov lampe, fra dit barns yndlingsbørnefilm eller noget - det spreder virkelig glæde! Min søster købte en lampe fra "Flyvemaskiner" og den får virkelig meget opmærksomhed fra den lille gut :-D Det var denne her hun købte: www.lampeexperten.dk/disney-planes- plafond-m-uro.html

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lamper i barneværelse
Forfatter: 
Dato:  08-03-2016 13:23

min 7-årige søn har også bare en loftslampe (blå med skyer fra IKEA) og en sengelampe, der er fra samme serie.

Der er vindue i den ene væg og en dør i den anden, så der kommer meget naturligt lys ind i rummet.

Hos min kæreste har han selv fået lov til at vælge en lampe til det værelse han bruger der og han faldt for sådan en touch lampe der står på sengebordet. Med pirat motiv.


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-03-2016 13:54

Jeg ved ikke så meget om sådan noget, men jeg vil bare sige, sørg for at få en god sengelampe :)

Jeg var en rigtig læsehest som barn, men min sengelampe var sådan en flot rød hjerteformet lampe - det giver bare rigtig dårligt lys og er faktisk rigtig skidt for øjnene til at læse i.

Jeg sad altid i sengen og læste inden jeg skulle sove som barn.

 

Så ja, hvis dine unger er læseheste som jeg var, så sørg for en god sengelampe/natbordslampe :) Selvfølgelig ikke en mega skarp en, for øjnene skal også få ro inden sengetid.

Jeg ved bare jeg fik meget skæld ud af min øjenlæge, da han fandt ud af jeg sad og læste Harry Potter som 10-årig i svagt, rødt lys haha :P (Jeg var i forvejen meget nærsynet for min alder, så den slags hjalp jo ikke på synet)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider