Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bare et spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 21:35

Mig og min kæreste sad og diskuterede om hvorvidt en hest kan få en sang på hjernen, men eftersom hverken mig eller min kæreste ved noget om heste så tænkte jeg at jeg ville spørge folk tilråds som ved mere end mig.

 

For at gøre det kort. Kan heste få sange på hjernen? Er der bestemte genre som heste kan lide? På forhånd tak

 

p.s. Er der nogen der ved hvor man kan købe heste kød? Spørg for en ven

1
1
Svar på denne tråd
 
 Hestekød kan bestilles hos slagteren
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 21:50

Jeg har endnu til gode at spørge mine heste, om de har fået en sang på hjernen, og i så fald hvilken genre.

 

Men jeg kan spørge og vende tilbage.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Tak. Det vil være skønt
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 21:54

Det vil jeg sætte pris på. Jeg tror personligt selv at heste fortrækker country musik eller hardcore gangster-rap.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 22:17

For lige at svare seriøst på dit spørgsmål, så er her en lille historie fra den virkelige verden. For nogle år siden var vi på et udendørs spisested, hvor vi havde redet hen og sat en mini fold op til hestene lige ved siden af restauranten. Der kom en ældre herre i en pink Cadillac og optrådte. Han havde faktisk sjovt nok countrystilen kørende rent tøjmæssigt, dog sang han vidst mere sange som Om Lidt Er Kaffen Klar. Det bedste var en sang, hvor han i omkvædet lavede klop klop lyde (som hovene på en galoperende hest). Hver gang han lavede lyden kvitterede den ene af vores heste med et frisk vrinsk. Behøver jeg at sige at den stakkels mand knap kunne synge til sidst uden at bryde ud i latter.

Så denne hest foretrak tydeligvis dansk top musik!

 



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

6
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 22:48

Lugter lidt af en troll ala Andershemmingsen.dk . ;-)


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Klipning tilbydes i Nordsjælland - klik her

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 23:47

.... Åh, ja

 

Nåmen, jeg spurgte min hest. Den gloede på mig, som om jeg var idiot (det gør den tit ) og nægtede at svare (det gør den endnu tiere )

 

Har det overhovedet nogen sammenhæng med, hvor man kan købe hestekød??

 


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

4
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 04:39

Fortæl mig hvor mange jeg får rigtige:

- du er af hankøn

- du er mellem 12 og 15 år gammel

- du keder dig helt vildt

- du bor hjemme hos moar og tror du kan sætte gang i nogle hestetøser

 

Vinder jeg en præmie?

 

Okay du får også en præmie, jeg bruger mine dyrebare sekunder på at svare dig:

Der er ikke lavet undersøgelser for heste, men for kvæg viser et meget sjovt (men videnskabeligt) studie, at køer øger deres mælkeproduktion ved at lytte til country. Mælkeproduktionen blev nedsat, hvis de spillede hård metal (ja det fatter man jo ikke).

Om noget lignende gælder heste er ikke studeret, men du kan jo bruge 5,5 år af dit liv på at læse til dyrlæge, skrive speciale og så lave et PhD-projekt der undersøger, hvorvidt heste kan få sange på hjernen :) Sæt i gang!

 

Hestekød er svært at opdrive i supermarkeder, men mange slagtere fører det, så det er bare at forhøre sig. Det er tilmed rigtig billigt.

Hils din ven.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

6
0
Svar på denne tråd
 
 Sophie.....
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 09:46
.... Og mig, som troede, at køer var mere til klassisk 8-)

Mythbusters har lavet et tilsvarende forsøg med planter. De foretrækker tilsyneladende heavy metal. De er nogen hårde bananer, sådan nogle planter :-D

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider