Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Black friday
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 11:53

 

Så blev man alligevel 'ramt' af black friday.

 

Tænker at jeg ville finde en back on track trøje til en julegave, men er der nogen steder der er det på black friday tilbud?

 

Hvad køber i andre på black friday tilbud?

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 black friday
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 12:51

Jeg 'kom til' at shoppe lidt på Horze's hjemmeside

 

  • 2 par roeckl vinterridehandsker til 50% af prisen. Jeg mangler egentligt kun ét par men kunne ikke beslutte mig for hvilke var bedst... Så måtte jo købe begge par! Så kan det ene vel sælges.. eller bruges til hverdag
  • 1 par vinterridebukser med softshell og fleece til 40% af prisen. Er lidt spændt på pasformen da jeg har læst lidt forskelligt men ellers må de jo bare returneres...
  • Horze har jo også misseting nu så købte lidt lejetøj med katnip til kattene

 

de har også tilbud på Back on Track ting men syntes ikke lige jeg så nogle trøjer. Det er dog værd lige at tage et kig?

 


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 15:08

Jeg har lige shoppet de sidste julegaver. Fik blandt andet en hovedpude som var sat ned fra 800 til 350 i Jysk. Og så shoppede vi amok i Sadolin som har 50% på alt - vi er ved at sætte hus i stand - a never ending project


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 bot-shop
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 16:57

Der er black friday tilbud hos bot-shop.dk

 

Selv har jeg ikke shoppet endnu. Tror heller ikke at det bliver til noget i denne omgang.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke et bøvl!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 18:29

 

NU har jeg opgivet at handle hos horze!

Gik i gang kl. 14.15 og fik fundet en lækker back on track bluse med rullekrave (og leggins til datteren og lidt til missen. ;-) ) men betalingen...

Der stod dankort, men det var så kun visa/dankort de accepterede.

Syntes jeg helt igennem fik en dårlig oplevelse og rigtig, rigtig lang tid at bruge på at bestille de par ting som så ikke kommer alligevel.

 

Fik så fat i en med et visa/dankort som jeg kunne låne, men det virkede så heller ikke.

 

Vil kikke på bot-shop i stedet. :)


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grøn fredag
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 21:40

 

 

Jeg har - helt tilfældigt og aldeles mod sædvane - ikke brugt så meget som en femøre i dag.

 


Nu med skovtursquarter

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dækken og
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 22:53

Vi skulle egentligt ikke have noget, men her i 11. time kom vi alligevel til at bestille et Horze Avalanche Pro på Horze.dk og så lige en ny Sodastream og nye flasker.

 

Jeg har handlet mange gange på Horze.dk og altid problemløst.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Welsh Mountain hingsteføl med særdeles god afstamning sælges

 

Killinger bortgives

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 23:12

alligevel et gavekort til saxo.dk liggende, så der røg et par ekstra nedsatte bøger i "kurven" i dag

 

Ellers har jeg ikke benyttet mig af Black Friday-tilbuddene. Bruger ellers amazon til stort set alt, men deres tilbud er enormt irriterende at gennemse, fordi man ikke kan søge, så det gad jeg ikke spilde tid på.

 

Det amerikanske hysteri er lidt vildt at se på og ikke noget, som jeg NOGENSINDE kunne drømme om at tage del i. Jeg hader at gå i fysiske butikker, når udsalgene lige er startet generelt. Jeg kan slet ikke klare så mange mennesker på så lidt plads. Men nu er jeg heller ikke god til at shoppe generelt, så der skal ikke så meget til for, at jeg tænker: "Ej, skide være med det, jeg prøver en anden dag i stedet for", køber en is og tager hjem


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 12:32

Hej.

 

Jeg er lidt modstander af det der Black Friday... men da jeg havde set juletræet blive tændt her i vores lille købstad, så smuttede jeg lige ind i vores helsebutik og købte en Pukka the med æble og kanel sat 20% ned... ;D
Så det var meget beskedent. :)

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 14:05

Jeg har købt to sæt gamacher nedsat med 40% ?



/Line

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Black Friday
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 15:34

Jeg har i fredags bestilt et PE dækken med 40% rabat. Havde længe overvejet at hesten skulle have et tykkere, så det var jo oplagt.

 

Idag fik jeg så mail fra horze, og var lige inde og lure. Og så havde de sørme sat mine muck boots ned og havde dem endda i min størrelse (som ellers er håbløs af finde), så dem var jeg nødt til at bestille.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 15:51

Jeg var faktisk rundt i Odenses gågade, og stik imod mit normale jeg (som elsker shopping), så købte jeg intet.

Jo, makeup-fjerner i Matas, som slet ikke var nedsat, men jeg var løbet tør.

 

Jeg syntes tilbuddene var RIGTIG sørgerlige til Black Friday. Det jeg så var 20% rabat i langt de fleste butikker.

Nede i Føtex havde de rabat på textiler....?? Øh okay.

 

Nej der var SLET ingen vilde tilbud, som jeg faldt over.

I USA hedder det altså MINDST 50%, på nogle ting har de 90% rabat!!!

 

Hvis vi absolut skal adoptere de amerikanske traditioner, så gør det dog ordentligt ;)

 

Nej jeg så intet vildt. Var nede i min favorit skobutik som havde 20%, men de er åbenbart holdt op med at føre pumps fra Iron Fist, så jeg måtte gå slukøret hjem.

 

Mor er skuffet


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Paradise »Lost«:
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 22:46

Jeg synes nu at rabatter over 50% (og særligt 90%) viser at der har været nogle butiksejere, der har været enormt dårlige til at købe det rigtige hjem. ;-) De går muligvis ud med tab ved salg af produkterne.

 

Jeg havde selv 15% rabat på hele min webshop (da jeg ikke som sådan brænder inde med noget) så istedet for at lave et @!#$-tilbud på et par kedelige klokker eller noget lignende, synes jeg der var flere, der ville have gavn af 15% på hele sortimentet. :-)


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Klipning tilbydes i Nordsjælland - klik her

1
0
Svar på denne tråd
 
 Black friday
Forfatter: 
Dato:  29-11-2015 23:22

Jeg fik faktisk en del gode ting til Black friday.

 

I torsdags skulle vi have været i Silvan og hente pejsesæt og brændekurv. Vi har lige fået brændeovn. Så så på hjemmesiden at de havde 20 % på alt fredag. Så kunne indkøbet sjovt nok godt vente en dag.

 

Mandens julegave er også i hus og det til en rigtig fin pris.

 

ToyRus gav 25% på alt, så her blev der også hentet 2 julegaver. Hvorfor ikke, de skulle jo alligevel købes inden jul.

 

Derudover fik jeg et hundedækken fra Horze. De har ikke haft den rigtige størrelse hjemme. Det havde de så i fredags og gav oveni også 20% og fri fragt. Så det var jo heldigt nok.

 

Måske ikke noget vildt. Men altid rart at spare lidt, på ting jeg rent faktisk manglede.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 04:35

Sascha: Jeg tror det er sådan noget man kan, hvis man har en rigtig stor forretning :) Altså sælge med tab i det omfang.

Min lillebror arbejder for Elgiganten, og der er simpelthen visse varer de VED de taber på, for den pris de står.

Det skyldes at de kan konkurrere på prisen, så kommer kunden i butikken - og ender med at købe nogle andre varer, som Elgiganten til gengæld sælger for en del mere end indkøbspris.

På den måde tjener de det tabte hjem.

Det er faktisk rigtig smart købmandsskab, men kræver selvfølgelig en forretning af en størrelse, der kan klare det. Så det har ikke rigtig noget med ikke at købe det rigtige hjem, det er helt bevist.

 

Dyrlægeklinikker gør det jo også :) Du KAN ikke udføre en korrekt sterilisation af dit kæledyr for 400 kr (som er den mest himmeltråbende vanvittige pris jeg har set hos en dyrlæge).

Men mange dyrlægebikser sætter den slags standard-ting til en ekstremt lav pris, som ydelsen er langt over i værdi. Den lave pris gør dem konkurrencedygtige og skaffer kunder.

Så tjener de til gengæld det tabte hjem på fx foder, legetøj osv.

 

Anyway det er mit bud på hvorfor nogle butikker kan sætte helt åndssvage rabatter på :) Jeg er ikke ekspert da jeg ikke ejer virksomhed, men det er dette jeg er blevet fortalt via min bror der arbejder i Elgiganten.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Det er et meget
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 11:59

almindeligt brugt kneb, som Sophie skriver.

 

Jeg ved ikke, om de gør det i DK, men McDonalds har her i Tyskland ind imellem en Monopoly-kampagne, hvor der sidder et mærke på alle sodavand, burgere, etc., man køber - og de fleste af mærkerne kan ombyttes til gratis småting - en hamburger, en lille sodavand, en lille is, etc. Disse give-aways tjener de jo ingenting på, men tanken er helt klart, at man allerede har spist sig mæt i denne omgang (i den mad, som man har givet penge for), og derfor kommer igen senere hen for at få sin gratis hamburger - og så køber man nok også liiige noget andet i samme omgang.

I Frankrig kørte vores lokale Domino's Pizza tit 3-for-1-tirsdage - dvs. 3 pizzaer for 1 pizzas pris. Enten taber de rigtigt mange penge ved det tilbud (men får nye kunder, og det er det værd), eller også er deres pizzaer VIRKELIG til overpris til daglig

 

LEGOland og lign. gør noget lignende - de giver tit børnebilletter væk gratis eller til halv pris, men børnene kommer jo ikke alene, og hvis voksenbilletterne er sat højt nok prismæssigt, så kan det jo fint betale sig, hvis bare begge forældre/bedsteforældre tager med (som det jo oftest er tilfældet). Og så skal man jo lige have mad og drikke og så videre i parken også. Vupti - så er der pludselig ikke tab forbundet med at give gratis billetter væk, når bare flere familier besøger parken pga. tilbuddet.

 

Så vilde tilbud behøver bestemt ikke at betyde, at butikken har lavet en fejl - det er en overlagt del af deres markedsføringsstrategi.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

2
0
Svar på denne tråd
 
 prisstrategi
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 14:44

Der findes jo også butikker der laver den frække 8synes jeg):

De beslutter noget tid i forvejen hvilke varer som skal på tilbud om feks 2 uger. I mellemtiden fjerner de disse varer fra hylderne eller finder nogle frem som slet ikke har været i butikken endnu eller i overordentlig lang tid (feks restprodukter).

 

Så skriver man en tilbudspris på OG den pris som varen oprindeligt har stået til - bortset fra at man lige har lagt 10-20% oveni den oprindelige udbudspris. Så egentligt sparer man ikke så meget på den vare som man måske lige troede...

 

Jeg har selv 'været med til' at gøre dette i en detailbutik på chefens forelangende så det sker.

 

Ved dog ikke om det fungerer så godt i praksis længere da det er så nemt at komme på internettet i dag og tjekke varens pris andetsteds. Inden jeg købte nogle varer på Cocopanda.dk i fredags fik varerne også en lyntur gennem pricerunner for lige at tjekke OM jeg nu sparede så meget som der stod (det gjorde jeg ikke, men sparerede stadig mere end ved at købe varen i en butik så købte alligevel).

 

Dengang jeg arbejde i ovennævnte detailbutik var ca. 8-10 år siden så det var før smartphonen rigtigt kom på markedet og internettet var lige ved hånden så man kunne tjekke priser løbende...


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ulovligt
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 15:45

Det du beskriver Cecilie er ulovligt. Hermed ikke sagt at det ikke foregår rundt om i de forskellige butikker.

 

Tænker det samme som dig, det er blevet sværrere at snyde med den slags, da alle har muligheden for nemt og hurtigt at sammenligne priserne.

 

Jeg køber faktisk mere eller mindre aldrig noget uden at sammenligne priserne. Eller okay måske med undtagelse af dagligvarer. Er jeg i Føtex gider jeg ikke også gå i netto for at spare 1,5 kr på en liter mælk. Men køber da hvad jeg kan i discountbutikkerne.

 

Undrer mig også meget over f.eks. Horze's black friday udsalg på BOT, når man flere steder kan få det billigere til standardpris. Man skal vist bare altid se sig for, inden man handler.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nå ja.
Forfatter: 
Dato:  08-12-2015 10:11

 

Horze og jeg var så ikke gode venner, men jeg fik bestilt på botshop og fik handlet til gode priser. Så var dén julegave i hus.

 

Samme weekendt tog vi i Jysk og købte en ny madras til manden og så fik vi et nyt stel med tip til hans madras som den store pige overtager. Vi sparede ca. 50% på den handel.

 

Vi fik også købt lister til hele 1 sal og fik ca. 20 % på dem; Men det var ikke black friday tilbud, men alm. handel.

 

Som andre skriver så kikker vi også på nettet inden forskellige investeringer. Der kan være mange penge at spare!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 internethandel
Forfatter: 
Dato:  08-12-2015 13:33

Som Shagya skriver, så kan en runde på inderwebset hurtigt betale sig!

Jeg har feks lige bestilt julegaver til kæresten på amazon.de; en skægtrimmer som var 650kr billigere en detailprisen herhjemme og en samsonite som jeg sparede 400kr på.

 

Nu var jeg så ekstra heldig da jeg skal til Hamborg med familien på fredag så jeg har bare bestilt gaverne til hotellet og derved også sparet 140kr i fragt

 

Jeg har derfor *regne* *regne* *regne* SPARET 1190kr som jeg kan shoppe EKSTRA for!!


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hørt om julen
Forfatter: 
Dato:  05-01-2016 19:26

 

Butikkerne var skuffet over julehandlen og gav black friday skylden, da mange benyttede sig af den begivenhed til at shoppe julegaver... Jamen, hvad havde de regnet med...?

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-01-2016 21:30

Skuffet over julehandlen? Der blev sat rekord? Nu må butikkerne lige tage sig sammen, danskerne brugte mange millioner på julegaver :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider