Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan er det lige, man køber et hus?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 11:35

Når man nu er blevet enige om prisen på et hus og er nået til det praktiske, hvad er det så lige, man skal huske? Der er noget med, at det er en god ide at have en advokat til gennemlæsning af kontrakt og til at lave skøde, så meget kan jeg da huske, men ellers...? :-)

 

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du behøver ikke....
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 13:41

...huske andet end advokaten. Lad ham/hende sørge for alt det praktiske med købasaftale, forbehold, skøde, tinglysning, osv. Advokater har langt mere erfaring med ejendomshandler end de fleste almindelige mennesker, der trods alt kun handler fast ejendom nogle få gange i livet, så jeg ville overlade det til dem. De har i øvrigt også en forsikring, der dækker evt. tab, hvis de begår ansvarspådragende fejl eller forglemmelser.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke :)
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 15:00

En advokat er guld værd! Det eneste i så skal er at tage stilling til ting fremlagt af advokaten, skrive under, finde/flytte husforsikring og betale, betale og betale :)

tillykke med det nye hus


"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt nemt :-)
Forfatter: 
Dato:  27-11-2015 21:15

Det lyder da dejligt nemt :-) Så kaster jeg mig over en advokat og glæder mig bare, til vi overtager :-) Og tak :-)

 

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider