Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kan du lidt tysk?
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 10:09

Har brug for hjælp til at bestille noget på det tyske Amazon.

 

Hvor kan jeg se at det er region 2 DVD'er så jeg er sikker på at jeg kan afspille dem i Danmark?

 

www.amazon.de/Heartland-Paradies- kompletten-Staffeln-Amazon/dp/ B00XJPRLFA/ ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid...10385&sr=8- 1&keywords=heartland

 

Er det korrekt at denne er sæson 1-7?

 

Og dette er sæson 8?

www.amazon.de/Heartland-Complete- Eighth-Season-DVD/dp/B012SOTI26/ ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid...10426&sr=8- 1&keywords=heartland+8

 

Men hvor kan jeg se at sproget er på engelsk (original sprog) og uden undertekster (bare det ikke er tysk)

 


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 virker ikke
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 10:32

Dine links virker ikke. Jo de fører til amazon.de, men til en besked om, at siden ikke kan findes. Jeg kan dog finde "die kompletten sieben Staffeln", som må være sæson 1-7. Koster 99,99 euro. Der står nederst under produktinformation, at undertekster er tyske og sprog er tysk og engelsk. Så mon ikke det er muligt at slippe for den tyske eftersynkronisering. Og mon ikke det er region 2, der er næppe nogen udenfor region 2, der vil købe med tysk tekst og tale


0
0
Svar på denne tråd
 
 sæson 8
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 10:36

Sæson 8 ser ud til at være på engelsk (UK import). Altså hverken tysk tekst eller tale. Ved ikke, om den er ret ny og derfor ikke eftersynkroniseret endnu?


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 12:44

Irriterende at de links ikke virker. Det vil den bare ikke.

 

Det er Heartland serien. Jeg vil gerne have de sæsoner der er. Mener der er fra 1-8 - 8'eren er ret ny.

 

Men jeg meget i tvivl om det da jeg ikke kan et klap tysk.

 

Kan i evt finde dem? :S Det skal være engelsk tale og uden tekster /eller man kan slåd em fra.


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tysk........
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 14:19

Jeg tror ikke det ville hjælpe dig meget at kunne tysk. Der er faktisk mulighed for at vælge "In English" på amazon.de, men det er langt fra det hele, der er på engelsk, men et lidt mystisk mix af tysk og engelsk. Er som sagt ret sikker på det er region 2, da det ikke ville give mening med tysk tale i andre regioner. Det burde også kunne lade sig gøre at vælge engelsk som sprog, når nu der under sprog står engelsk og tysk. Og mon ikke man også kan vælge at slå de tyske tekster fra, men jeg garanterer ikke for noget. Det kan jo lade sig gøre at købe sæsonerne enkeltvis, men det er en helt anden pris end hvad amazon.de vil have for sæson 1-7. Sæson 8 skal du vist på f.eks amazon.co.uk el laserdisken.dk for at finde. Der står den tyske forhandler ikke sender til DK.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 14:56

Har du prøvet på den britiske amazon.co.uk?

Hvis de har dem der, er de sikkert ikke med tysk tale :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sophie....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 15:21

Der er sæson 1-7, så vidt jeg kan se, ikke som box-set, og det er en del dyrere at købe dem enkeltvis. Så jeg ville satse på at købe på amazon.de


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 16:15

Ah okay, jeg havde ikke selv søgt på det på den britiske, så det er godt du siger det.

Jeg skifter tit mellem .de og .co.uk fordi de netop som du selv skriver kan have store forskelle i produktudvalg og pris :)

 

Må jeg gøre lidt reklame for en anden side jeg er blevet glad for: etsy.com

 

Det er en side hvor dygtige folk sælger deres håndlavede ting. Jeg har efterhånden flere ting derfra, primært smykker.

 

Nu har jeg brugt min beskedne studiejobløn denne måned på nogle fantastiske armbånd herfra:

www.etsy.com/dk-en/shop/ StackableSweets?ref=sh...me_leftnav

 

Ja jeg måtte bare reklamere, jeg glæder mig som en sindssyg til at modtage dem :)

Har snart set rigtig mange reviews på youtube med disse armbånd og de er SMUKKE.

Jeg har købt den store blå sten, en af de små i "rosa blush" og så en kæde uden vedhæng, til at "stacke" med, som de selv beskriver.

Der er 10% rabat på alle ordre, 15% hvis du køber for over 50 dollars.

 

Nej jeg får ikke penge for det at sige det ;) Men den seneste tid har der været mange tråde om gode steder at shoppe online, håber det er OK jeg skriver dette i din tråd Sandra :)

Hvis i kender gode Etsy shops eller andre gode sider må i endelig dele.

 

Sandra; synes du Heartland serien følger bøgerne nogenlunde, eller er det en helt ny historie? :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider