Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor er opslaget d 8 oktober?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 10:18
Kan jeg bare ikke se et klap, på min mobillosskærm?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Find hesten
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 10:19
Mener jeg😊

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsiden/nyheder
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 10:43

De er altid på forsiden under nyhedsoversigten eller hvis du klikker direkte ind på nyheder

 

www.heste-nettet.dk/nyheder/11927/

 

8. oktober: Så blev det søreme efterår

" Så kom efteråret må man sige. Lige på og hårdt, og med regn og rusk hele dagen. Pyha, jeg var ret glad da der kom nogen og tog os ind idag.
Mit menneske kom lige forbi med noget af det der varme lækre noget, det er altså ret rart når nu man står der og er gennemvåd og kold.
Faktisk er det det aller bedste ved vinteren. Varm mad. Mums. Jeg elsker det så meget at jeg får det smurt ud i hele hovedet siger mit menneske. Men så er det jo godt at jeg bare kan tørre hovedet af i hende bagefter, heh.
Min mor talte om en eller anden event som en eller anden inde fra det der hestenet har planlagt. Hun havde vist været inde og kigge, men syntes det var ret besværligt at finde events der er aktuelle for hende og jeg.

Men nogle ganske små tiltag ville måske gøre det lettere at finde det der var aktuelt for en?

 

Jeg syntes personligt at det eneste der er aktuelt for mig er noget der handler om mad, men mit menneske er ikke enig. Hun går op i træning, den rette form og den slags. Hun kalder mig endda også tyk.. Ak, hvad man da ikke skal finde sig i. Og så på en regnvejrsdag endda."

 


Mvh. Charlotte


"Smil til verden, og verden vil smile til dig"

[Ella Wheeler Wilcox]

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fatter hat
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 13:57
Af den i dag.... Æææææv

0
0
Svar på denne tråd
 
 møgkrikke
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 15:32

Det er da en rigtig lille møgkrikke idag! Jeg tror snart jeg har været hele HN rundt...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Osse her
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 15:34
Men åbenbart IK det rigtige sted endnu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hint hint
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 15:58

Min mor talte om en eller anden event som en eller anden inde fra det der hestenet har planlagt. Hun havde vist været inde og kigge, men syntes det var ret besværligt at finde events der er aktuelle for hende og jeg.

Men nogle ganske små tiltag ville måske gøre det lettere at finde det der var aktuelt for en?

 

Det er svært at komme med flere hints end der er i ledetråden uden at skrive, hvor Julle er, da det står ret præcist i ledetråden

Jeg prøver alligevel og håber, at det ikke er for mange ledetråde.

 

Man kan måske diskutere hvilke tiltag, der kan gøre det lettere at finde det relevante? Og hvad kan mon være med til at afgøre, om et arrangement er relevant for én? Afstand til arrangementet, måske?


Mvh. Charlotte


"Smil til verden, og verden vil smile til dig"

[Ella Wheeler Wilcox]

2
0
Svar på denne tråd
 
 jullehest
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 18:06

jeg syntes så tilgengæld den var rigtig nem idag :) han er en sjov fætter ham julle :)


Hilsen Maria

 

***Frk-Maluie***

 

Gør livet til en fest,

rid islandsk hest.

 

I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 CS 1990
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 19:05
Det hjælper ikke. Jeg har læst det jo hihi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overkrift
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 19:25

 

Fattede nada indtil jeg søgte efter hvor i landet det skulle holdes

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endeligt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 20:05
Kommer ik derinde normalt jo 😁

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fordømt! ;)
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 00:01

Fandt ham 23:59 (havde lige fem minutter inden midnat til det), og i det jeg trykker, skifter uret og det virker ikke... Argh! ;)

 




- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider