Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dagens undren...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 15:53

Ja, ind imellem oplever man nogle ting der får en til at undre sig... I dag på vej til arbejde undrede jeg mig MEGET over at jeg ikke bare en, eller to - men hele tre gange så en enkelt sko ligge i nødsporet på motorvejen

 

Hvordan er den havnet der?

Hvorfor er det kun den ene?

Hvor er ejeren?

 

Tydeligvis har vi ikke så travlt i dag på job

 

Er I andre stødt på noget i dag der vakte undren...?

 

Trine (Faxa)


3
0
Svar på denne tråd
 
 Undren
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 16:59

I dag undrer jeg mig over, hvor den f&%¤#@s oktoberhest gemmer sig!!

 

Skofænomenet kender jeg godt, men hele tre på én dag, det er ligegodt imponerende. Desværre kan jeg ikke tilbyde nogen forklaring....

 


Nu med skovtursquarter

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 17:09

Det har jeg faktisk også tit undret mig over. Har altid forestillet mig at der er sket en ulykke.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 19:36

det er det mest mærkelig man kan finde ude på motorvejen.

har også tit mødt sko/træsko der ude. Og hvordan de er endt der, ja det snakker vi også tit om.

 

jeg skulle have 10 pakker fra zooplus, og ganske som vi plejer, så får man kun noget af det. så i morgen kan vi så stå tidligt op igen, for at få den sidste pakke



0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 20:08

Jeg undrer mig over svarmulighederne i HN Afstemningen om hvor tit man vasker sin hest. Mine er aldrig blevet vasket, så jeg har ikke svaret, da jeg ikke mener mit svar hører under "sjældnere". Slet ikke når næste svarmulighed er en gang om ugen!


1
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har løsningen..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 20:29

De sko i ser, er ofte dem som lastbil chaufførene sætter på trinnet, inden de går ind i lastbilen. De glemmer bare nogen gange at de har sat dem der, som regel er der kun en tilbage længst inde på trinnet, når de ankommer til næste sted. Mange lastbil chaufføre har skifte sko inde i kabinen som de tager på når de kører lastbilen. Skoene er jo ofe meget beskidte når de er ude på byggepladserne.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Lastbiler
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 17:25

 

Min far og bror er vognmænd og min bror stiller sine sko på øverste trin, men hans dør lukker ned over så de ikke falder af. Det er dog ikke alle lastbiler der kan det, og så er skoene i fare for at falde af.

 

Da min far begyndte var det med hest og vogn. Jep! Han har en del års erfaring.

Tror at det er årsagen til at han ikke skifter sko.

I dag, hvor bilerne ofte også er hjem for chaufføren så passer de også bedre på kabinen og heldigvis for det.

 

Se lyst på det, bedre at finde en enlig sko, end en halv mand... gys.

 

 

Dagens undren blev til dagens store eftertænksomheds spørgsmål. Jeg har spilet kort med poderne i dag og hold da op de er ringe ... De håndtere tablet og pc med største selvfølgelighed men de kan dårligt blande et spil kort.. Foreslog jeg en skål og en ske så måbede de og troede vi også skulle bage...

Da mor var barn spillede vi kort 1 - 2 gange om ugen og hyggede med det sammen med bedsteforældre.

Dagens oplevelse har udløst at ugens ene dags spillepause med elektronikken, kun må bruges til at spilles spil som kort, rafle og lign.

 

Tænk min datter græd utrøstelig når en tog hendes joker så i det ene spil lukkede hun med en joker så ingen andre skulle tage den... (er nu ikke sikker på at det var helt regelret, da den kunne tælles for alt muligt andet, jo.)


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

 

Islænder hoppe sælges.

4
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 21:44

Jeg aner godt nok heller ikke hvad en ske eller en skål er i kortspil! Say what.

I vores familie har vi mest spillet Black Five som kortspil, resten har været brætspil!

Især Gåsespillet og Ludo, det var de bedste og Kaste Gris!

 

Jeg undres over, hvorfor SÅ mange pærer skal sprænge på samme tid! På 5 dage er 4 pærer sprunget! Min natlampe, den ene i soveværelsesloftet, den store i stuen og en lille standerlampe.

 

Hvorfor sprænger de altid samtidigt selvom lamperne har vidt forskelligt brændetid og brug, og hvorfor altid om efteråret, om morgenen hvor der er bælgmørkt?


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Træsløjdens
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 14:51

Sko i lygtepæle og Master?

En strømpe i vej kanten?

Hvorfor det altid regner når jeg skal på ridetur

hvorfor er pizza fra pizzeriaer bare det lækre end hjemmelavede og frost pizzaer?

Hvorfor vinder jeg aldrig i lotto? :D

og hvem er alle danskere?! (Hver gang der er reklame, har de spurgt danskerne om hvad de syntes om Asa, chokolade eller crips) jeg er aldrig blevet spurgt!! (Og jeg ville svarer fyld det hele i :D)


Nu Med Egen Hest

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider