Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 5. oktober; ENDELIG!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 00:15
Indsat fra nyheden 5. oktober; ENDELIG!:

HN hyppen er tilbage, denne gang uden nissehue og sne, men derudover er der ikke meget ændret. Ja bortset altså fra at den ikke lige glæder sig helt vildt til jul endnu. Eller.. Måske en lille bitte smule. For det er nu bare ret hyggeligt.

 

"Endelig. Endelig fattede hun noget hende der mit menneske. Nu har jeg gået på døgnfold og vadet rundt dag og nat i fem måneder. FEM MÅNEDER sagde jeg! Uden andet end et skur at gå ind i og græs så langt øjet rækker. Og bevares, det er da også rigtig lækkert, men når nu hende ejeren lukker mig ude med nogle heste der bare ikke er mine bedste venner i hele verden, ja så er det altså bare lang tid.

Heldigvis var der en masse vand på folden, og det kan jeg altså ret godt lide. Vandplanter smager nemlig bare super godt, så dem har jeg spist masser af. Mit menneske siger ellers at det er derfor at jeg har haft lige rigeligt tynd mave denne her sommer, men det kan jo ikke passe. Det er altså heller ikke græssets skyld at jeg er blevet tyk. Hun kunne bare have redet noget mere. Ja hende mennesket forstås.
Men en ting der vist nok er min skyld, er, at jeg nu har fået en tør og lun boks om natten og er kommet hjem til min bedste ven. Jeg har nemlig stået så meget i vand at mine hove er blevet sure og skal tørre siger hun. Ja ja, det handler bare om at være lidt smart.

 

Mit menneske vil altid gerne vide en hel masse om alt muligt skørt, og når hun nu insisterer på at hun ikke forstår hvad jeg siger, så går hun på nettet. Og det er åbenbart ret smart det der net. Det var i hvert fald der hun fandt både min kiropraktor og min nye sadel. Gad vide hvor hun søgte? Det sted må i andre mennesker også kunne finde."

 

Læs mere om konkurrencen her

3
1
Svar på denne tråd
 
 HN hyppen er tilbage
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 07:00

Tag forskud på julen, og julekonkurrencen.

 

Se nyheden her:

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 07:49

iih hvor er det dejligt med en efterårskonkurrence. Tak til HN og julle.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Juhuuu
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 08:11

Elsker at finde Julle Men hedder han så også Julle om efteråret?

 

Fundet


Mvh. Charlotte


"Smil til verden, og verden vil smile til dig"

[Ella Wheeler Wilcox]

0
0
Svar på denne tråd
 
 juubii
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 09:11

Årh det er simpelthen så hyggeligt :-)

 

Julle er fundet!


- Catine

 

Don't try so hard to fit in, when you were born to stand out!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ledetråd?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 11:44

Er der nogle der kan give et tip?

 

Jeg syntes, at jeg har kigget alle steder hvor man kan søge efter info, produkter og firmaer her på HN...

 

Måske der sidder en sød "and" derude som vil strikke en lille ekstra ledetråd sammen? For vil jo gerne lede lidt, men føler at jeg er på vildspor

 

TAK!

5
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm hint?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 21:53

kan slet ikke finde den


Nu Med Egen Hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 hint søges
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 22:24

synes også jeg har været allllllleeeeee steder..... argh....

 

HINT please :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hint...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 23:26

... De sidste tre linier giver et clue


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 20:49

er der mon en der gider fortælle hvor den gemte sig henne...

 

var inde og kigge i fagbogen, men kunne simpelthen ikke gennemskue hvor den ellers kunne gemme sig....


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider