Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor længe har I været på HN?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 10:35

Hej.

Hvor længe har I været herinde på HN?


Selv er jeg på mit 14. år! Det er jo helt utroligt - sikke mange timer, jeg har brugt herinde i de lysegule og grønne farver! ;D Der skete en del mere herinde tidligere, men her er nu stadig hyggeligt og for mig er det stadig det bedste sted at dele hesteerfaringer! :)

Heidi(Joachim,Vanja&Bella)

Heidi (Lena,Donamia&Sisja)
Heidi(Sabina)
Heidi(Chili)
Heidi(Lea)
Heidi(Pingu)

Nemesis
Hippodama
... Plovbæstet! ;D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha - længe
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 10:41

Vistnok siden 1998 - eller var det 1997?

Jeg har heddet Sif hele tiden :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Siden det første indlæg...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 12:18

Jeg har været her fra starten - så jeg husker hvem der skrev det allerførste indlæg på den fine mørkegrønne side...

Jeg startede med navnet LisA, men kort efter valgte jeg i stedet £isbeth (Monty) - der var en enkelt dag hvor jeg hed £isbeth (uden Monty) før jeg så hed £isbeth (Baloo)


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 fra før jeg blev født
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 12:36

gik lige ind på min profil, for ved jeg har været her længe helt tilbage da jeg studerede (startede i 1998, deraf årstallet i mit navn) og kan se jeg startede 1. januar 1970.. hvor må jeg have været fremmelig, da det var før jeg blev født weeeee..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 12:50

Jeg er ikke helt sikker,- men fra 2004-05 vil jeg tro. Jeg blev introduceret af en veninde, der havde en rideudstyrsbutik den gang og hun kiggede altid på produktsiden for evt klager over ting og sager, hun så ikke skulle have i butikken...Og så blev jeg hængende.

Der har jo gennem tiden løbet nogle sindsyge og vilde tråde herinde og underholdende har det altid været

 

Pia (564 er de 3 sidste cifre i min første hest Ursus`stambogsnummer og som han var brændmærket med)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved det ikke,
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 13:18

men det var før 2002, hvor mit andet føl Aslan blev født - for jeg kan huske, at jeg fik en pennevens far til at scanne billeder ind af føllet, lægge dem på en diskette og sende den til mig - så jeg kunne lægge dem op i et indlæg på HN

 

Der er desværre meget stille herinde i dag i forhold til før i tiden, men meget af aktiviteten er vel flyttet til Facebook, Hestegalleri og lignende. De steder siger mig ikke så meget - jeg kan godt lide, at folk for det meste er 16+ år gamle herinde (i forhold til HG) og knapt så ubehøvlede (i forhold til FB).

 

Mit første brugernavn var Sine(Helena) - min første hest. Derefter skiftede jeg imellem mine hestes navne og en kombination af deres forbogstaver - hed f.eks. Sine(HeLiAs) en overgang.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Været på HN
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 13:29

Jeg har været her siden, jeg var 21 år (bliver 29 om lidt, så 8 år!)

 

Jeg bliver nok hængende lidt endnu, selvom jeg også følger med på en del af de FB-sider, hvor meget af aktiviteten nok er flyttet hen. Jeg kan godt lide, at man ikke kan slette sine indlæg herinde :) Og at man af samme grund kan finde gamle tråde frem og genlæse.

 

Sara21

Sara23 (mener jeg...)

og så, for ikke at skulle opdatere hele tiden:

 

Hak


1
0
Svar på denne tråd
 
 snart 10 år
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 14:34
Jeg har været her siden 2006. Og så har jeg aldrig skiftet navn da både jeg og hesten stadig hedder det samme :-)

"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste-nettet
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 15:20

Jeg har været her siden februar 2007. Jeg opdagede HN, da jeg havde haft mine heste i et års tid, og her var mange gode råd at finde. Der var også nogle flinke mennesker som jeg chattede med i de sene aftener. Nu har jeg ikke længere hest, men kigger alligevel ind af og til.

 

Lene

Som altid har haft samme HN-navn (en variant af mit navn/kælenavn som jeg fik, da jeg boede i Italien)


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Siden 1999
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 16:07

Siden 1999 eller 2000.

 

Kaldte mig først Laura - så var der en der stjal navnet.... Så blev det Gamle Laura.

Sidenhen TinaTurpin - selvom Turpin har været død siden 2002.

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 18:27

Jeg er lidt en newcomer, da jeg først begyndte på HN for alvor i 2011. Jeg havde sagt farvel til alt, der hed heste grundet gymnasiet, og brugte HN som mit hestefix.

 

Jeg kendte godt til HN før dette, men der var jeg så "ung" at jeg brugte NforN MEGET som hesteforum, og også en smule hestegalleri.

HN brugte jeg kun, hvis jeg faldt tilfældigt over et link hertil (fx til en flot salgsheste eller andet).

Anede ikke der var en "hyggesnak", før jeg endelig oprettede en bruger i 2011, da de andre sider blev lidt for "unge" til mig (og NforN døde stort set totalt nogle år før).

 

Jeg har heddet Sophie Whisper (min gamle pony), og nu Paradise Lost, efter et af mine yndlingsbands, og synes også bare navnet i sig selv er fedt :)

Er desværre hesteløs pt., så ingen hest i navnet.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 20:04

Jeg oprettede mig den dag jeg fyldte 14. Det var d. 5/2 2005. Så jeg har altså været her i over 10 år. Og ja, det var mere aktivt dengang.

 

Har haft lidt forskellige navne gennem tiden, men dem har jeg nu ikke helt lyst til at remse op ... tænk hvis nogen af jer genkender mig og mine noget akavede tråde fra mine meget ... farvede ... teenageår


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

4
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 20:37

Jeg ved det ikke, men jeg tror siden 1999. Jeg gik i hvert fald i folkeskolen og var ponyrytter. Dengang var jeg her i eget (fulde) navn. Siden holdt jeg pause fra både ridning og HN og da jeg vendte tilbage, besluttede jeg grundet mit job at slette min gamle profil og blive anonym, da jeg ikke ønsker at færdes på HN som andet end privatperson.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæstenæt
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 21:14

Siden 21. november 2007 - det var den dag, jeg oprettede min profil.

Det gjorde jeg, for at høre, om der var nogen fidus i at tage min lille (155cm) hest Jenson med til DK.

 

Jeg havde haft 25 års pause fra heste, da jeg købte Jenson i 2006, og al min viden om den danske hesteverden var fra det herrens år 1986

 

Jeg burde jo skifte navn, da Jenson nu er død og borte, men synes, det er en fin lille statement om hans store betydning for mig som hestemenneske.

 

HN har lært mig vanvitigt meget om hestehold og om mennesker. Jeg synes stadig, det er den mest overskuelige og søgbare kilde til råd og idee, og jeg håber, der kommer en rennæsance, når folk opdager, hvor udueligt FB er til andet end her-og-nu, døgnflue-input.

 


 

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Auld lang syne
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 21:49

Min profil er oprettet i 2003 og jeg vil tro, at der gik noget tid, fra jeg begyndte at komme på HN, til jeg oprettede min profil.

 

Jeg har også haft en anden, anonym, profil, da jeg af forskellige grunde syntes, at det var rart at kunne skrive herinde, uden at nogen kunne genkende mig. Den har jeg senere slettet.

 

Mit brugernavn er en forkortelse af min første hests navn. Han hed Ibrahim, men blev til daglig kaldt Master, da jeg ikke brød mig om navnet Ibrahim - jeg syntes ikke, at det passede til ham.

Havde han en dårlig dag, kaldte jeg ham Iiiibbhh, deraf "Ibh"

 

Hestegalleri kommer jeg ikke meget på, selvom jeg også har en profil der. HG synes jeg er en smule for useriøst, så det gider jeg ikke.

Facebookgrupperne siger mig heller ikke så meget, der vælger man sig mere ind efter interesse og det bliver for ensporet, synes jeg.

Jeg kan godt lide, at vi på HN har så mange forskellige holdninger og indgangsvinkler til det at have hest. Det giver nogle spændende (indimellem lidt FOR spændende ) diskussioner.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min nuværende
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 22:18

Min nuværende profil er fra 2003, men jeg er helt sikker på at jeg har haft en herinde tidligere :-)


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 næsten fra starten
Forfatter: 
Dato:  01-10-2015 22:46

Jeg har været med næsten helt fra starten, dengang kendte alle hinanden.


Hilsen Helle

1
0
Svar på denne tråd
 
 Elevtid
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 00:02

Jeg har været på siden min elevtid på Sønderborg Kommune tilbage i 1999 - der var noget sløvt i starten som jeg husker det, men en supergod tone

 

Efter nogle år kom der rigtig meget gang i den, men desværre blev tonen også det mere "hård" - folk virkede til at glemme at der sad rigtig ægte mennesker bag skærmene og modtog...

 

Så fulgte de år hvor INGEN kunne gøre noget rigtigt - det var årene med div. fanatikere f.eks. Monty/Hempfling/BBH og andre "guruer" - det var mildest talt lidt op af bakke bare at være dem der brugte den sunde fornuft og ikke havde problemer med hverken heste eller selvværdet af den grund

 

Nu er HN desværre igen temmelig dødt - men den gode tone er overvejende kommet retur og det er igen blevet ok at folk ytre sine egne erfaringer og meninger, selv billedtråde bliver ikke (så meget) spoleret af teoretikkere mere

 

Spændende at se hvad fremtiden bringer for HN og os bag skærmene...

 

Trine (Faxa) - tidligere Trine (Shamond)


3
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 00:45

længe, siden 2006, dengang hvor der var masser af gang i den på chatten, hvor vi mødtes forskellige steder, nogen af og ihvertfald, og hvor jeg lærte en masse dejlige mennesker at kende. Mange af dem har jeg stadig kontakt til.

 


Mvh Naja

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 14:14

Siden december 2003.
Det er voldsomt lang tid... Har tidligere kun heddet Duke, (som det også fremgår af mit nuværende navn).

 

Det har dog været med varierende aktivitet.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 hurra og tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 14:15

jeg har været her med profil siden 2004.. så 11år..

jeg kan ikke huske hvad jeg hed (altså brugernavn) i starten, men ved jeg fra 2007 hed Gitte(Tyran) og det holdt ved frem til 2012 hvor jeg solgte Tyran..

 

det er lidt trist der er blevet så stille herinde, engang var det det ultimative sted at søgesvar på alting..

 

jeg har dog også haft min gang på strigler.dk, efter der gik hønsegård i den herinde,med nogle lidt overivrige administratore..


Venlig hilsen

Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 19:13

Min profil herinde er oprettet d. 23-12-2003, så det er da ved at være lidt tid efterhånden..

Mener altid, jeg har haft samme brugernavn. Og ja, der har da været nogle sjove ting herinde igennem tiden, især på chatten om aftenen, som Lenuccia også nævner.


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 20:38

Jeg har været her siden 2008, det var da jeg flyttede ned til Danmark første gang. Så godt 7 år er det blevet til.

 

Jeg er vist på vej ud igen, der er ingen der gider skrive noget når jeg laver indlæg og der kommer knapt nok et par likes på.

 

Det er riktig synd det er blevet så dødt her inde. Det er så nemmere at finde sjove tråde og generelt holde oversigt over det der sker o forhold til FB.

 

Jeg har altid haft samme navn mener jeg. Berta kom på den gang jeg købte hende i 2009.


 

Berta - Blandet hoppe 2003. Part søges www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/325043/

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 10 år...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 22:29

Om 29 dage har jeg 10 års jubilæum

 

Men jeg er ikke så aktiv længere efter hesten gik bort og ryggen ikke længere tåler ridningen

 

Så tak for 10 gode år!


 

 

R.I.P Topper og Sölring's Chardonnay.






3
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 02:16

Jeg blev opmærksom på HN gennem en veninde, tilbage i 2009.

jeg har været aktiv ON and OFF, men min profil og navn har været uændret hele tiden.

i starten læste jeg bare med på diverse tråde, som jeg fandt interessante. Siden begynder jeg at debatere lystigt, og hold da op hvor var der gang i den, den gang, nogen gange dog alt for hård tone, og jeg oplevede faktisk selv, at komme på nogen af HNs " kloge-ågers" hadeliste, nok fordi jeg lidt forsvarede konventionel dressur, og selv red med hat og kandar, den gang bølgerne gik højest, med debat om hestevelfærd i moderne hestesport.

Lige som jeg offenligt på HN indrømmede at jeg elskede Totilas og Edward Gal og stadig gør og det var sandelig ikke " politisk korrekt" at gøre i diverse tråde om dyremishandling og ridestil.

jeg savner faktisk lidt, nogen af de meget aktive debatørerne fra den gang, også selv om jeg langt fra var enige med dem, ja så var det aligevel interesant og givende, at høre andres, så anderledes tanker og føelser om vores fælles passion " heste og ridning"

Jeg føler faktisk at HN og alle debatterne har gjort mig til en mere reflekteret og derfor meget dygtigere ryttere.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 første gang
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 13:31

Jeg kans e min profil er oprettet i 2004, så det er jo blevet til 11 år nu..

Jeg var meget aktiv de første år, men mest på Junior, dog har jeg kommet på hyggen altid, har bare ikke været helt så aktiv her... kan huske jeg engang fik en smut ind på junior hvor du hører til kommentar på hyggen :P

 

Men de senere år har jeg primært været herinde, dog mest på sidelinjen :)

 

jeg kan huske at mit første brugernavn var Hypse_fantalasten men derefter står det lidt uklart :)

der har sikkert også været en del brugernavne med heste navne i gennem årene ...


..

A daydream believer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg blev medlem
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 16:59

Jeg blev medlem d. 06-09-2006, men var her før det da min hoppe blev aflivet d. 5.5.05 og jeg har siden ikke haft hest(e).


Mvh Maia

- som stadig savner Frøken Stjerneskud (*?.?.1999 til 9.5.2005)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kdjolsijhagv
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 19:17

Det er blevet til 12 år efterhånden.

Jeg har altid heddet det samme eller nej,.. Tror måske jeg gik under Calio de første par år.

 

Savner nu også lidt den aktivitet, der var engang. Trods, at bølgerne kunne gå højt. Men der er blevet lidt kedeligt herinde. Særligt (y) (n) knappen, synes jeg har taget livet af billed trådene. Det er blevet for nemt, at give sin mening til kende bare ved et anonymt klik. Og så videre til næste tråd.

Det er ærgeligt.

 

Venlig hilsen

 

Mia F.


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt ny
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 14:26

Jeg er helt ny på HN, til trods for at jeg faktisk har fulgt med i diverse tråde gennem længere tid. HN har ofte hjulpet mig når jeg har søgt informationer på internettet eller har haft en problem. Bl.a. har jeg fået løst mit rocacea problem (som ikke er så slemt), hvilket jeg har været rigtig glad for. :-)

 

Som webdesigner sidder jeg meget foran computeren, og her surfer jeg ofte informationer. HN er for mig en god kilde og jeg tænkte at det er på tide at blive en del af forummet, nu hvor familien også har hest og stor interesse. :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 god tråd
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 19:33

Måtte lige et svip forbi min profil. Har været medlem siden 2005. Jeg kan huske, jeg lige var begyndt at ride igen efter godt 20 års pause. En af pigerne i stalden fortalte mig om HN og jeg kunne lide siden. Min dejlige hest købte jeg via en annonce på HN i 1996 og jeg har ham stadig .

Også jeg savner de til tider hæftige debatter fra dengang også selvom man kunne få lidt verbale klaps tilbage.

Nu er jeg ikke så tit herinde mere- et par gange om ugen tror jeg. tilgengæld er jeg så overhovedet ikke på facebook eller andre sociale medier hg eller lignende.

På HN kan man næsten altid få gode råd og svar, hvis man stiller spørgsmål både om heste og andet, så stadig væk et rart sted at komme.

Aftensmadstråden kan jeg godt savne, men nu tildags lægger folk vel billeder på facebook.


SDM græsningsstud (ungkvæg) sælges i

1/8 dele incl hak januar/februar 16.

har aldrig været på stald.

skriv privat besked for flere oplysninger

 

 

What ever you say or do

it always return to you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lææænge
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 21:07

Har oprettet min profil i '03 - efter at have luret lidt i nogen tid - jeg var aktiv på Ofir dengang hvor Johannes huserede meget og blev trukket med herover...

 

Har været til nogle træf og snakker også i dag engang imellem med folk jeg har mødt igennem HN.

 

Her har helt sikkert været nogle store personligheder tidligere jeg godt kan savne lidt (kommer her heller ikke så ofte længere) - bare fordi man ikke er enige kan man jo godt få en god diskussion eller lidt fis og ballade


 

Støt Politihestens Venner!

Se www.politihesten.dk

 

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved det ikke...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 09:51

Jeg har været her i maaaange år efterhånden, men hvor længe ved jeg ikke. Og der er ingen hjælp at hente på min profil længere, da den ligesom i Lenes tilfælde pludselig står til 1/1-1970 - og der var jeg heller ikke født endnu :-)

 


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 10:23

Jeg har været her siden 2004 - for det mesten inde på JHN, hvor vi havde det SÅ hyggeligt og alle kender alle! Nu er JHN død og da jeg fik aflivet Nathi i 2009 rykkede jeg over "til de voksne". ;-)

Har før heddet Sasma, og det var sådan JHN'erne kendte mig. :-) Senere Sascha (Nathalie), Sascha, Sascha (Fame) og nu Sascha (Champ). ;-)


- Sascha & Heimdals Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Klipning tilbydes i Nordsjælland - klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hn ...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 20:50

Kan se jeg er oprettet i 2003? er her efterhånden sjældent men tjekker lige Hn et par gange om måneden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hn ...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 20:51

Kan se jeg er oprettet i 2003! er her efterhånden sjældent men tjekker lige Hn et par gange om måneden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-10-2015 12:02

Hej igen.


Præsentationerne blev først opfundet omkring 2003, så vidt jeg husker? Så hvis man har været bruger før det, så står det der vist ikke...

Bortset lige fra de hardcore brugere, der har været medlem siden 1970! ;D

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Millenium
Forfatter: 
Dato:  11-10-2015 12:10

Mener, det var omkring år 2.000, jeg blev introduceret for HN første gang gennem en veninde.

 

Ja, der var lysegule og grønne farver.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trallakans
Forfatter: 
Dato:  11-10-2015 12:48

Medlem Af flere omgange i 8-9 år :)

jeg her heddet en del forskelligt, men varmblod har jeg hedder i et godt stykke


Nu Med Egen Hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laaaang tid...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 10:50

...jeg kan ikke huske, hvornår det præcis startede. Men når man har indæg på museum, så har man da vist et par år på bagen her på hestenettte


Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er ret sikker på
Forfatter: 
Dato:  13-10-2015 17:51

At jeg var medlem før jeg fik Looksen... Og ham fik jeg i 2001, men kan ærlig talt ikke huske det...


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved det faktisk ikke....
Forfatter: 
Dato:  13-10-2015 18:06

men vist nok siden 2001-2002...
Husker mange sjove, mærkelige, sørgelige, glædelige indlæg og brugere


Heste sladrer ikke - men det burde tilskueren gøre!

Stop dyremishandling.

 

<3 Mor til Merle Karoline 23/1-14 <3

 

Heste er livskvalitet for mig

0
0
Svar på denne tråd
 
 "ny"
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 18:27

Er faktisk meget ny med denne bruger som er fra 14 men mener jeg har en der er ælder men det kan jeg ikke huske xD


der er tidspukter hvor vi kan stole på en hest idspunker hvor vi ikke kan og tidspunkter hvor vi bliver nød til det<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Siden '99
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 22:43

I det Herrens år 1999, fik vi internet derhjemme - oh det var så sejt :-) Jeg kan huskede jeg googlede heste, og fandt HN og chatten, og brugte primært den i starten.

 

I starten brugte jeg navnet Max, for det hed vores ene hest - dét gav lidt forvirring for nogle, fordi folk troede JEG hed Max ;)

 

Tror jeg har heddet Grisling, og Grislingiano også?

 

Men størstedelen af årene, har og er jeg været Rollo, og har igennem årene mødt en masse sjove og herlige HN'ere, og ikke mindst JHN'er - det var nogle sjove og gode år, på Junior, dét er savnet.

 

Er ikke så aktiv herinde mere, har ikke hest mere og det tog en del af det. Men ja, facebook har nok taget en del af folket fra diverse foraer, hvilket er så synd, jeg synes det er uoverskueligt med grupper derinde m.v. til de her hyggedebatter, gode spørgsmål osv.


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

0
0
Svar på denne tråd
 
 Start på hn
Forfatter: 
Dato:  27-10-2015 07:11

Startede vel omkring 2007/8 stykker.

Mest aktiv dengang.

har haft en længere pause - hvor jeg har været inde og kigge engang imellem.

kunne ikke komme ind på min gamle konto, så lavede en ny


Bente

0
0
Svar på denne tråd
 
 Siden det startede
Forfatter: 
Dato:  27-10-2015 18:08

tror jeg faktisk


Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 18:16

Siden 2001, hvor jeg fik min Araber Zeppelin, hvilket mit brugernavn også var. Han døde så i 2009 og så fik jegZahrah og ændrede herefter brugernavn. Kommer her efterhånden sjældent..FB overtager, og herinde sker der desværre ikke så meget mere


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Siden 2002
Forfatter: 
Dato:  07-11-2015 11:03

Jeg blev oprettet i 2002.

 

Det var efter afslutningen af 3.G - Der havde man pludseligt masser af tid

 


=)
Morten

 

-

????

0
0
Svar på denne tråd
 
 længe..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2015 11:10

Jeg har været her længe, men måtte da lige ind og se hvornår profilen faktisk var blevet oprettet !!!

Den står som oprettet tilbage i 2004, men jeg har tidligere haft en anden, som jeg ikke længere kan huske hvad hed.....

 

Hold da op det er længe, og jeg er på on/off, alt efter tid, humør og hvilke emner der lige er oppe og vende....

Hyggesnak og røgt og pleje er de steder jeg mest lige "tjekker ind", og hvis der er meget tid, kan jeg også finde på at finde gamle tråde frem om aftenen, og hold da op der er jo nogle sjove nogle ind imellem !!!

 


Ejer af Cisco Joy og Sofus !!


En verden uden heste - føj for et mareridt !!

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider