Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Retfærdighed - 35 års fængsel
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 15:58
1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 16:09

Ja, de fedter ikke med straffene derover i USA.

 

Tortur er bare så forfærdeligt.. Altså én ting er at slå et dyr ihjel, men at torturere det og pine det til døde.. Ja, det kræver et specielt slags menneske. Får kuldegysninger.

 

Jeg er ikke jurist eller filosof, så jeg vil ikke sige om straffen er for hård eller blød. Men jeg håber hun får tid i fængslet til at tænke over det hun har gjort.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-09-2015 13:14

Okay, jeg har hørt om meget grumt igennem tiderne, men efter at have læst artikler om det koncept de her mennesker har haft gang i... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke. Hvem får sig selv til at udføre den slags handlinger - og hvem f**** sidder efterfølgende og ser det og tænder på det?!

 

Må denne høje straf afskrække alle(!), der nogensinde overvejer at kaste sig ud i at torturere dyr på så frygtelig vis.

 

Egentlig synes jeg jo de her mennesker fortjener at få klippet ørene af, prikket øjnene ud med en stilethæl osv. Men det bliver hverken vi eller de bedre mennesker af.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider