Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Min kæreste er på efterskole...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 17:10

Hej alle sammen det fordi, min kæreste er på efterskole og er hele tiden bange for han er mig utro har snakket med ham om det flere gange og vi har begge grædt og grinet men er stadig bange selv om han siger det ikke sker især fordi han er den type der hjælper alle og det er jeg taknemmelig for men ikke når han hjælper alle de piger med deres problemer... Så mit spørgsmål til jer er har i prøvet noget lignende? :);(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 22:07

Prøv at mærk efter hvad det er du vil ha'??

 

Skal han komme hjem fra efterskole, så du kan holde øje med alt hvad han laver og hvem han taler med??
Skal han stoppe med, at være sød mod sine nye venner??

Må han kun ha' drenge venner??

 

Du kan ikke kræve den slags af et andet menneske. Hvad var det DU blev forelsket i?? Og vil du ikke beholde ham, som at være den søde fyr??

 

Enten bliver han træt af dine spørgsmål og jaloux og dropper dig. Eller også begynder han, at lyve og benægter, at han stadig er sød og hjælpsom.

 

Elsk ham for at være din kærlighed værd og TRO på ham. Og elsk dig selv for, at han elsker DIG og ikke alle de andre.


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

7
0
Svar på denne tråd
 
 Input..
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 22:56

jeg sendte for en måned siden min søn til USA som udvekslingsstudent, han rejser med Rotary og de har nogle regler der skal overholdes de 4 D'er no drinking, no driving, no drugs, no dating hvis reglerne overskrides kan det være hjemsendelses grund.

 

Jeg havde en anden frygt ift om han skulle komme hjem før tid, og det var hans kæreste, når de havde problemer kunne hun ringe om natten for at snakke problemer og jeg frygtede at hun ville trygle ham om at komme hjem hvis hun savnede ham. Han tog en beslutning ca 6 uger før han rejste slog han op, han ville være en fri fugl imens han var væk og han følte sig styret af hendes følelsesregister.

 

Så prøv at vis din kæreste tillid og stol på ham, det kan være svært med de følelser man går med, de følelser er ganske normale. Med kærlighed følger også jalousien og angsten for at miste, derfor sæt pris på ham og stol på ham.

 

Da jeg selv var 18 var min kæreste studerende i Kbh og jeg igang med gymnasiet på Fyn, og nogle gange spiste han med pigerne på kollegiet og det syntes jeg også nogle gange var lidt svært - han blev senere faren til vores børn, så vores forhold klarede afstanden og de følelser der fulgte med at være væk fra hinanden.

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-09-2015 08:31

... og så kommer jeg her som komplet lyseslukker.

 

Jeg havde en kæreste inden jeg tog på efterskole. Han skulle også på efterskole. Vi gik fra hinanden. Han ville være fri til at gøre hvad han ville, og jeg det samme.

 

Og her kommer lyseslukker delen:
9 ud af 10 af dem jeg gik på efterskole med, som havde en kæreste da vi startede, endte som singler. Nogle fordi de pillede ved mere end kæresten, andre fordi kærligheden til den der hjemme forsvandt, og så var der dem der forelskede sig, og gik fra kæresten der hjemme inden de pillede ved andre. Sidst, men ikke mindst, så var der dem der ville være fri for at skulle tænke på en der hjemme, og bare nyde efterskolelivet, også selvom de ikke vidste på forhånd hvad der ventede.

 

Så vidt jeg ved, er én af dem som havde en der hjemme, stadig sammen den dag i dag. Og vi taler altså snart 10 år siden jeg gik på efterskole

 

Hvis du virkelig vil ham, så vis ham den tillid, undgå de jaloux spørgsmål og undgå at forhøre ham så snart du har muligheden. Det er modbydeligt svært, men du risikere at han pludselig ikke synes det er så fedt at blive forhørt, og ja, så kommer løgnene fra hans side - eller at han dropper dig.

At han hjælper andre er en stor egenskab som menneske, så vær' du glad for det. Du kan vel også hjælpe en kammerat, uden at der nødvendigvis mere end venskab? Ikk' sandt?


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider