Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vejarbejde - ingen varm vand / besked
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 01:46

Ja som overskriften siger:

 

Stod idag op til valget mellem ikke at gå i bad eller at gå i bad i iskold vand.

Der er vejarbejde (nedgravning af skraldespande) på gaden hvor jeg bor og i den forbindelse havde de åbenbart lukket for varme og varmt vand. De havde bare glemt at advare folk !!!

 

Nu har der været vejarbejde på min gade de sidste 3 somre (forskellige ting) men de har altid lagt en sedel i postkassen /sendt sms hvis de lukkede for noget - bare ikke denne gang.

 

Synes det er lidt irriterende - så har i andre prøvet noget i den stil og skal de ik informere om saådan noget. (Er ret sikker på det ik var pga en pludselig nødsituation - hvor det self ik kan annonceres i forvejen).

 

 

 

M.v.h

Sheila

 

Passion for fashion, horses & technology

 

New project:

horseshop.dk/hesteudstyr/daekkener/

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 08:32

... du vil have større mulighed for at få et svar ved at henvende dig til din kommunes tekniske forvaltning, end du har ved at spørge her!


Michael Moesby-

med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.

6
2
Svar på denne tråd
 
 Var bare for at høre
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 00:52

Var nu også mest for at høre ad om nogen lige vidste det - vil ikke gøre et stort nr ud af det eller for den sags skyld hænge i tlf.kø en halv time ;)

 

 

 

 

M.v.h

Sheila

 

Passion for fashion, horses & technology

 

New project:

horseshop.dk/hesteudstyr/hutter/

 

2
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider