Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Anbefaling til bryllupssted i Vendsyssel
Forfatter: 
Dato:  21-09-2015 17:45

Hejsa.

 

Vi skal holde bryllup, og leder nu efter stedet, men føler, at det er en næsten umulig opgave med de (få) kriterier vi har - og håber derfor på, at I kan hjælpe :)

 

Vi forestiller os:

* en lade, gildesal, et forsamlingshus eller lignende

* Det skal ligge i trekantsområdet: Aalborg - Hals - Brønderslev (ca)

* Plads til 85 spisende gæster

* Plads til 4-mands band og dansegulv

 

Det vigtigste (og sværeste) her er dansegulvet! Der skal simpelthen være et godt dansegulv (trægulv).

 

På nettet kan man sagtens finde lister over diverse forsamlingshuse, men ingensteder kan vi se billeder eller læse om gulvet. Derfor virker det lidt som en uoverskuelig opgave at finde.

 

Kender I ikke et godt sted I kan anbefale, der opfylder ovenstående kriterier? :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryllup
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 17:24
Hej

Hvad med Nørhalne forsamlingshus. Har været til bryllup der hvor vi var 94 mennesker. Der er en scene hvor der kan være et band. Angående gulv så er jeg ret sikker på at det er trægulv

mvh Lene
0
0
Svar på denne tråd
 
 Benarbejde
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 17:43

Det er stadig ikke alt, man kan finde på internettet ;)

 

I må i gang med at ringe rundt til de steder, der lever op til jeres krav om beliggenhed og størrelse, spørge til det, I ikke kan finde online, og aftale besøg de steder, der er interessante.

 

Men ellers, så kan en rettesnor være, at hvis stedet bliver brugt til aftenskoleundervisning i folkedans om tirsdagen, og enkebal en gang om måneden, er der både et glimrende dansegulv og plads til levende musik.

 


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tænke tænke tænke
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 23:09

hvad med børglum kloster, kender en der lige har holdt der?

 

der er også et eller andet landbrugsmuserum i mosbjerg ved sindal, der har min kusine holdt?

 

hotel søparken i aabybro

 

hedelund i brønderslev måske

 

hjallerup kro

 

puha tror det lige var dem jeg lige kunne komme i tanke om lige pt, som måske passer til jeres krav


Hey hey...

Jeg hedder Pernille. jeg er 27 år, elsker og bruge så meget tid så muligt sammen med dyr. og især hestene

Skriv til mig hvis du har løst, er altid frisk på nye venner.

Knuzz

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider