Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kø ud mod Holbæk?
Forfatter: 
Dato:  28-08-2015 11:47

Jeg kører aldrig på motorvejen mod Holbæk. Jeg kører fra Glostrup, ud mod Roskilde, mod Holbæk.

 

Jeg er interesseret i at høre om nogle af dem der plejer at køre hjem den vej en fredag eftermiddag (kl. 15.30) om der er voldsom køer eller alm. kø eller trafikken flyder rimelig godt på motorvejen den vej ud?

 

Tak :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er....
Forfatter: 
Dato:  28-08-2015 13:05

.... Kø. Laang kø fredag eftermiddag ud ad byen på motorvejen mod Holbæk. Sandsynligvis kommer du også til at holde i kø, selvom du ikke tager motorvejen.

 

ALLE skal hjem fredag kl. 15.30


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddd
Forfatter: 
Dato:  28-08-2015 13:48

Krak siger det tager 45 min til min destanation.

 

Hvilken tid vil du skyde på jeg skal begynde at køre derud af hvis jeg skal være der kl. 16.40? :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kø motorvej
Forfatter: 
Dato:  03-09-2015 10:40

Det er mest omkring Roskilde (ca Fløng til Roskilde) Nogengange starter den "først" ved Trekroner :-) Der triller man gerne.

 

Og så er der også indimellem (læs: for det meste) lid prop ved svogerslev afkørslen hvor motorvejen snævrer ind fra tre til to spor. Men det løsner omkring Lejre å, og så kører det altså helt fint resten af vejen til Holbæk :-)

 

Jeg ville beregne omkring 20 min ekstra for en sikkerheds skyld.

 



Hilsen Suzai







2
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-09-2015 09:35

Jeg kørte en halv time før jeg skulle ankomme. Det passede meget godt :)

 

Jeg sad lidt i kø - ca 10 min. og så flød det igen. Køen rykkede sig dog næsten hele tiden i forhold til når man tager turen i myldretiden på Køgebugt-motorvejen. Gab :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider