Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rund føs'dag - men hvad skal man lave??
Forfatter: 
Dato:  25-08-2015 11:42

I morgen fylder jeg det store 3.0 og udover allerede at have haft 30 års krise i 4 år, er jeg en smule blank på hvordan dagen skal fejres

 

Jeg fejrer sjældent min fødselsdag men lige på denne dag vil jeg gerne lave noget som er lidt mere huskværdigt :)
Min kæreste har taget fri fra arbejde så vi kan bruge dagen sammen og jeg pjækker også fra skole (med dårlig samvittighed godt nok!)

 

Jeg tror at kæresten laver morgenmad i morgen tidlig men ellers er det op til mig hvad jeg har lyst til at lave - og jeg aner det ikke! Vil jo gerne ud og opleve et eller andet men spørgsmålet er hvad?

 

En klassekammerat foreslog Legoland og det syntes jeg faktisk lyder som en super ide - bortset fra at det tager 3 timer at komme derover (vi bor på Nørrebro, KBH).

 

Jeg er selv løbet tør for inspiration og jeg vil ikke ende med at bruge min 30års på sofaen! Så kunne jeg jo lige så godt tage i skole ;)

Nogle forslag eller ideer som jeg kan bruge som inspiration? Nogle som kender nogle fede steder at tage hen? Vi har bil så det åbner jo for en del :)


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2015 18:17

Heldige dig, jeg syntes det var fedt at fylde 30

hvad med at tage en tur på den Blå Planet? Der er også en god restaurant. I kan også tage i Zoologisk Have. Held og lykke med at bestemme jer


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 30 år....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2015 19:09

Altså jeg bor i Århus og var ude at spise med min familie til frokost og aften. Vi shoppede om eftermiddagen og bowlede om aftenen. I kunne tage en tur på Bakken og køre i hestevogn. Det havde jeg gjort hvis jeg boede derovre.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  25-08-2015 19:41

En tur i Zoo (y) Efterfulgt af en hyggelig frokost et eller andet sted evt.
(eller tage senere i zoo efterfulgt af aftensmad et sted i København)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider