Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gode sider/steder at søge part?
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 17:12

Hej alle

 

Jeg har søgt part i noget tid nu, men føler ikke rigtigt at jeg kan finde noget. Har lavet annonce, kigget lidt herinde og facebook.

Synes ikke rigtigt der er nogen i nærheden af mig, og jeg bor altså på midtsjælland. Har i nogle gode steder?

 

Mvh Ida :-)

 

I skal ikke tage jer af min lille 'beskeivelse' her nedenunder, men kan ikke slette det. Det er flere år siden. :-)


Jeg søger en part tæt ved mig! Jeg bor i Hvalsø, derfor der omkring. Kirke såbe, Tølløse osv?

Jeg elsker heste, og har redet i 8 år! :-)

Riding is a lifestyle..

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 18:27

Der er nok ikke andet at gøre end blive ved. Har du lavet en 'søger part' annonce herinde?

 

Og et lille hjertesuk - hvis I kommer ud og prøver en hest, så GIV DOG SVAR tilbage OGSÅ hvis I ikke er interesseret. Jeg synes det er OK man leder efter noget andet end det tilbudte, men det er altså høfligt at sige nej tak, det er ikke høfligt bare ikke at svare.


Mvh. Sanne

 

Nu med hest, der går villigt ind i traileren :)

3
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er enig
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 18:37

Det er jeg helt enig i.

- Har lavet en på hestegalleri, og skrevet på min profil herinde.

Synes bare slet ikke jeg finder noget.. :(


Jeg søger en part tæt ved mig! Jeg bor i Hvalsø, derfor der omkring. Kirke såbe, Tølløse osv?

Jeg elsker heste, og har redet i 8 år! :-)

Riding is a lifestyle..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 20:18

På Facebook fandt jeg min nuværende part. Ellers har jeg fundet dem gennem venner og bekendte. Det er igennem venner, eller nogen som kender nogen jeg ellers har haft størst held, og blevet tilbudt parter.

 

Så prøv at spørg, hvis du kender hestefolk, det er ikke altid folk lige ved, at de lige mangler en part til deres hest

1
0
Svar på denne tråd
 
 Part på hest
Forfatter: 
Dato:  16-08-2015 21:59

Nu ved jeg ikke hvilken race du helst vil have part på, men inde på joras kan man lave en annonce om at man søger part og det plejer at lykkes for de fleste, det er dog mest islændere der er en mulighed der inde. Ellers lav opslag på heste sider på fx. Facebook.

Det kan også være en god ide at sætte annoncer op på forskellige rideskoler!

Håber du finder en god part??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lokale Supermarked
Forfatter: 
Dato:  17-08-2015 06:42

Jeg tror du skal over det lokale supermarked og sætte en seddel op, det er nok noget af det der giver mest.

 

Mht din signatur, så skal du ind under Dit HN (står der hvor du logger ind), og så står der signatur under Ryttersnak. Der kan du rette den, husk at trykke Opdater signatur, inden du går ud.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Welsh Mountain hoppeplag og føl sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 At finde part
Forfatter: 
Dato:  17-08-2015 18:52

 

Altså jeg søgte herinde og der gik en uge, så havde jeg fundet en part.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er og hvad du søger/forventer af en part, men det kan jo selvfølgelig gøre en forskel.

 

Min part er fx. en 4 års, som skulle rides til. Derfor krævede parten, at man havde forstand på dette. Samtidig så går der ikke offentlig transport til stedet, så det krævede enten kørekort eller en cykel. Nu har jeg begge, og er så heldig at jeg bor i 20 min. cykelafstand fra hesten.

 

Da jeg søgte fandt jeg flere annoncer herinde, men mange blev sorteret fra, da jeg ikke synes at kravene til parten, og det jeg som part ville få ud af det, hang sammen.

Men jeg tror det er lige så vigtigt, at være open-minded når man søger, for man kan hurtigt komme til at sortere nogen fra, som måske ved en prøvetur ville vise sig, at være det helt rigtige.
For mig var det selvfølgelig at få noget at ride på, men samtidig også at det var mennesker jeg følte, at jeg havde en god kemi med.

 

God jagt! Jeg er sikker på, at der også er en parthest til dig derude! :-)

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  17-08-2015 20:17

Som andre forslår: Lav en annonce herinde. Eller link til den på HG

 

Og så ville jeg da også nævne, hvis jeg var dig, at du er proff jockey. Og så en opdateret profil i det hele taget med alder og erfaring. Hvis du ikke kan, men gerne vil, slette/ ændre din signatur, så spørg en admin om hjælp.


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider