Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Faxehus efterskole
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 19:07

min yngste skal på efterskole i 2016/17, han har set sig varm på faxehus efterskole, bla fordi de har en naturvidenskabelig linie.

Vi kender intet til faxehus efterskole, så ville høre om der evt. Er nogle herinde som har erfaringer derfra ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ?????????
Forfatter: 
Dato:  04-08-2015 09:39

er der virkelig ingen herinde som kender til faxehus efterskole ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kender den
Forfatter: 
Dato:  06-08-2015 00:41

Min datter var på Faxehus for ca 5 år siden. Hun var meget glad for skolen og havde nogle gode oplevelser,fik nogle gode venner,enkelte hænger ved endnu.

Jeg var ikke imponeret over skolen,følte det faglige niveau var for lavt.Og man havde stort set ingen kontakt med lærerne,noget af en omvæltning fra folkeskolen.

Jeg ville nok ikke vælge Faxehus igen.

Synes der er så mange spændende efterskoler,men nogen af dem er også bare gode til at udstråle noget de ikke kan leve op til.

Jeg synes det er en god ide at tage rundt på besøg på flere skoler.

 

Din søn får sikkert et fantastisk skoleår,ligegyldigt hvilken skole han vælger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-08-2015 08:54

Tak for svar.

Kender godt det med falsk reklame, vores ældste gik på Høng efterskole sidste år, og må sige både han og jeg var skuffet over skolen ( jeg sagde det ikke til ham). I forhold til det vi oplevede og det de sagde da vi besøgte den, så var der stor forskel på hvordan det var i virkeligheden.

Det er også derfor jeg spørger herinde.

Vi har også kigget på andre skoler og skal også ud og se andre, men lige faxehus er sønnens favorit, da de har naturvidenskabelig studieretning og musik som liniefag ( han spiller guitar).

De andre skoler vi har kigget på, kender vi nogle som kender til dem, men lige faxehus, kender vi intet til.

 

må se om ikke nogle af mine lærervenner kan opstøve lidt mere om skolen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider