Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp, min lillebror har fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 13:23

Hej alle sammen. I dag bliver min lillebror 13 år og jeg er selv 15. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gøre noget sødt for ham fordi at som han selv har udtalt sig til mig "ikke har mærket at han har fødselsdag endnu" vi er bare stået op som vi plejer. Ingen morgensang som normalt, da han selv vågnede kl 05 i morges af spænding. Indtil vidre har han ingen gaver fået og han går lidt og keder sig fordi at vi alle skal rydde op.. Ingen hygge. Vi får besøg i aften af vores farmor og farfar, men ellers skal vi intet.

Jeg vil gerne lave et eller andet med ham bare os to så han føler han har haft en god dag! Vi har alle det lidt svært for tiden så vil gerne gøre ham glad. Den eneste ide jeg har er noget med at sætte os ind og se en film han vælger, men ville gerne lidt ud af huset måske. Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kunne lave?

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 13:57

I kunne tage en tur i Tivoli?? Eller på et museum?? Der er masser i Kbh. Også med gratis entre.

 

En ting skylder jeg mine "forældre" Når de ville være alene i weekenden blev min broder og jeg sendt på cykel ind til centrum af Kbh. Vi har været rigtig mange gange på National museet, Thorvalsens museum, Christiansborg stalde, Rosenborg slot osv.

 

Altid dejlige oplevelser. Så kan I hygge og blive kloge på samme tid


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tur i Tivoli
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 14:01

Det lyder utrolig hyggeligt, men vi bor i Jylland så vi ville få svært ved at komme hele vejen til Kbh ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 15:05

Jylland?? Det er da ikke så svært:

Gå en tur til til Grenen af Skagen og så med fødderne i 2 forskellige hav.
Tag i Givskud og begræd Samson
Besøg Jellingestenene og lær om historien.

Besøg een af Domkirkerne rundt omkring i Landet: Haderslev domkirke eller den i Ribe?

Gå en tur på Hærvejen

Lej 2 heste på Rømø

 


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 En sød storesøster
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 20:33

Hej "Bare en pige"

Jeg ser nok din tråd lidt for sent til at kunne komme et god råd

 

Men jeg vil bare lige sige til dig - at du lyder som en rigtig sød og opmærksom storesøster

Jeg håber at både din bror og du fik en rigtig dejlig dag, trods alt


;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )


Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 god dag
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 20:38

Mange tak:) Ja man vil jo gøre alt for at gøre sine kære glade. Vi endte med bare at cykle en tur og tage lidt mad med og til aften var vi ude og spise med familien. Så tror han havde en god dag :)

4
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider