Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 19:44

Hej, jeg skal have et par nye ridestøvler, og så tænkte jeg om der er nogle har inde som kan anbefale en god ridestøvle,

kravene er at det skal være i ægte lædder, og at det max. Må koste 1300 kr. Og støvlen må gerne have en lidt høj bue, men ikke et krav. det skal helst være en smal model, og i sort.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris og kvalitet...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 08:00

... plejer normalt at hænge ret fint sammen.

 

Så til dit prisønske, der ville jeg nok lede her:

 

www.heste-nettet.dk/marked/stoevler/

 

www.dba.dk/soeg/ ?soeg=ridest%C3%B8vler

 

Nye læderstøvler i rimelig kvalitet koster som regel fra 2.000kr. og opefter (og nemt 5.000kr.).


1
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 08:31

Jeg havde nogle Horze en gang, de var nu ganske udmærket. Men kvaliteten var også derefter. De kostede 1.200 kroner.

 

Lynlåsen gik hurtigt i stykker, støvlen faldt sammen.

 

Allerede 2 års tid efter måtte jeg ud og købe nye.

 

Nu har jeg købt nogle De Niro Young. Okay billig pris, rigtig fin kvalitet :) Er rigtig glade for mine.

 

Koster 2.200 kroner.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horze...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 09:27

Jeg har dem her i brun (fåes også i sort), vildt flot støvle til prisen God kvalitet både i skind og lynlås, man skal dog være obs på at den er lidt høj i vristen.

 

www.horze.dk/st%C3%B8vler/mountain- horse-victoria-high-rider- st%C3%B8vler/39049.html?color=BL

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider