Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Modelfly findes det mere?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 10:33

Hej

 

Min far har hjulpet os meget den seneste tid, og jeg vil gerne købe en ting til ham som tak for hjælpen. Han vil selvfølgelig ikke have noget

Så nu er jeg kommet i tanker om, at han som barn og ung har arbejdet rigtig meget med modelskibe - altså I ved, sådan et samlesæt som man bruger årevis på at samle, lime, male osv. Findes den slags overhovedet mere, og ved I hvor man kan købe det henne? Det skal jo være sådan noget, som der ligger mange timer i, det skal ikke være for nemt, så det skal helst være lavet til voksne

1
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 10:47

Google er din ven www.skalamodeller.dk/modelfly.php - der er masser af stumper af modelfly rundt omkring, der venter på at blive samlet.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 20:33

Det helt store indenfor modelfly idag er droner. Der kan man få masser af samlesæt og for de dygtige reservedele så man selv kan designe sin egen.

Der er nok ikke så mange der bygger modelskibe mere som der har været men hobbyen er bestemt ikke død. Man kan både få sæt og tegninger som man så selv skal skære materialer ud til.

Prøv at give http://droner.dk/om-os/ et ring og hør hvad muligheder der er. :)


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 08:24

Jeg har altid bygget enormt mange samlesæt, og gør det stadig ind imellem, dog mest biler, men jeg har en kammerat, der er meget passioneret modelbygger, og som har startet sin egen butik med netop samlesæt. Han vil nok kunne være behjælpelig med at finde en temmelig indviklet model, der vil kunne bruges..

Han kan findes på Facebook, og hedder Carsten Suurland. :)


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Michael
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 17:43

Michael: tak for info, jeg har sendt ham en besked på fb, men desværre går den i "Andet"-mappen, så nu må vi se om han ser den :)

 

Jeg har skam også googlet en del, men det er ikke særlig nemt at gennemskue, hvor store eller hvor svære samlesættene er, og priserne er der også ret meget forskel på. Så uden forstand på det, så er det altså ikke til at vide, hvad man køber.

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv evt også at se her
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 19:22

www.modeljernbane.dk/catalog/ index.php?cPath=589

 

her findes en del modelflyvere i forskellige str.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er nok lidt langsom her
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 21:39

 

sidst på dagen: Fly eller skibe? Hvis det er sidstnævnte kan Billing Boats levere modeller til ethvert ønskeligt frustrationsniveau og kan varmt anbefales.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 07:54

Jeg giver ham lige besked om at tjekke sin "andet"-mappe. ;)


Michael

GO FOR IT!!



1
0
Svar på denne tråd
 
 Fly :)
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 12:09

Det skal være fly - fordi hans kærlighed ligger der, men han har bygget skibe førhen ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  25-07-2015 13:42

Carsten har fået besked om at kigge i sin "andet"-mappe, så der burde snart være kontakt. :)


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2015 16:09

Hvor i landet bor du?

Der er en fed hobby-forretning i 2840 Holte, som helt sikkert ligger inde med den slags.

 

holte-modelhobby.dk/index.php


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider