Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 krea-hjælp - muslinger på halskæde
Forfatter: 
Dato:  21-07-2015 20:56

Vi har samlet muslinger og sneglehuse på stranden, og nu vil jeg gerne sætte dem på halskæder til barylerne. Jeg tænker at jeg skal bruge nogle låse, der kan hives op og et-eller-andet, der kan lave huller i muslingeskallerne. Kigger lidt på de halskæder her, mon de kan bruges?

www.cchobby.dk/snap-halskaede-5-ass- ass-farver.aspx

 

Eller skal jeg kigget på noget helt andet? Og er der andre ting, jeg har overset og bør vide - så fortæl mig det endelig :-)

 

(Jeg har forresten været i Panduro. Tænkte at det var det letteste bare at købe det hele et sted, men de har ikke sikkerhedslukninger. Så jeg tænker, at det nok er på nettet, tingene skal findes?)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 17:00

Du laver bare et hul i skallerne med et lille bor - sæt det ikke i boremaskinen, bare brug fingrene. Det er ret nemt.



Snepony

"There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a woman"

*

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 20:48

istedet for sikkerhedslåse, plejer jeg at bruge små magneter. De var ret populære for et par år siden, men man kan stadig få dem ved cchobby. De fået i flere faconer.


Suldudu

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 00:16

Ej, så er vi da bare så klar - tusind tak til jer begge to!! :-) :-)

 

Må dog lige høre - hvor stort er sådan et "lille bor"? Jeg har fra 3 og opad, er lidt i tvivl om det bliver for stort?

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider