Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Garanti på bil
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 21:44

Hmmm, min indlægsrate bærer vist en del præg af at vi ikke har så travlt på arbejdet pt

 

Nogen herinde der ved om garantien på bilen (købt fra ny) opretholdes hvis man bruger et andet værksted end der hvor bilen er købt (eller et andet værksted der forhandler mærket)?

 

Synes nemlig det er en anelse bøvlet at bo i Løgstør, arbejde i Århus og have mekaniker i Viborg - hvem sagde Jylland rundt

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 1353244
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 22:11

Du skal bare bruge et autoriseret, så er det lige meget.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 22:37

...og så lige blondine tillægsspørgsmålet - hvordan kan man vide om et værksted er autoriseret??? Indrømmer det blankt - jeg ANER ikke en bjælde om sådan noget

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 En blondines forsøg på svar :)
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 23:23

jeg vil mene, at hvis du har købt f.eks. en Mazda, så kører du til et Mazda værksted :)


Mvh Hanne

 

Part søges til min Connemara, Mickey, opstaldet i 2620 Albertslund

Se annoncen her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/1860/

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 05:14

ja du kan godt bruge et andet værksted, men hvis der kommer en garantisag på bilen, er det dig der skal bevise at service er foretaget efter garantien, og reservedele er originale/samme kvalitet som de ville have brugt.

 

min Hyundai har fået lavet service på andet værksted, der har jeg gemt kvitteringen med oversigt over hvad de har lavet, samt deres kvittering på at de har købt originale dele. Og så krydser jeg fingre for at det holder hvis der skulle blive noget ;D



/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider