Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dagens 3 gode
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 08:18

Så genopliver jeg lige en gammel tråd igen igen igen ....

 

Dagens 3 gode igår

1) Vi havde en hyggelig og rar aften med begge børn, fik noget god mad sammen og fik aftalt hvad vi vil se sammen de næste par dage, hvor vi er på ferie.

2) Vejret er lige tilpas de nlste par dage, ikke alt for varmt, lidt blæst, ca 20 gr varmt

3) fremgang på strikkefronten. Min stribede tunika er næsten færdig, det går fremad med min trøje i blåt gede-angora og min mor er kommet igang med en flot sweater til mig i rød-orange-gult Kaunigarn.

 

Dagens 3 gode i dag

1) Jeg sidder med morgenthe og strikketøj og kikker ud på en smuk gammel kirke, manden og datteren sover stadig og alt er stille og fredeligt.

2) Vi tager ind og ser National museet og måske Planetariet

3) Jaaaaa 3 dage sammen hvor vi kun er turister og kan drysse rundt :)


Mvh. Sanne

 

Nu med hest, der går villigt ind i traileren :)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Dog ikke i dag, men
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 11:52

 

1. I går kommer rollingerne fra ferie besøg hos sviger-mekanikken. Det var dælme rart at få dem hjem igen. Det bliver hurtigt alt, ALT for tomt og stille når de ikke er her.

 

2. I forgårs fik vi presset wrap. Det gik som vi håbede på. Kvaliteten tegner lovende og at se de står pakket ind og klar til vinterens komme er bare en fed følelse.

 

3. I over-overgårs, fik vi båret 2500 kg fibergips plader på loftet. (Hver plade vejer 16-18 kg...) Av's det var hårdt, men rart at se det hele ligge klar på loftet nu (og de første plader er sat op). Elektrikkeren har været også så nu sker der virkelig noget på loftet.

 

Nåå, ja, min gamle stjerne havde smed i fredags og hun blev så fin. Dog måske sidste x for hendes vedkommende... snøft.


 

 

~ Anette

 

Aktuel og skræmmende viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

Imponerende Welsh Cob vallak 5 år/160cm

Islænder hoppe sælges/byttes

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 13:03

:)

 

1) Igår var jeg inde og se Jurassic World med min mor og brødre. Jeg er MEGA fan, er vokset op med de film, har elsket dinosaurere siden jeg var helt lille. Inden jeg fandt på at være dyrlæge, der skulle jeg være palæontolog og grave skeletter op i en ørken ;) Vilde drømme for en 5-årig!

Anyways, jeg ELSKEDE filmen! Der var masser af nostalgi, hints til de første film, kampe mellem fantastiske dinoer, og masser af mine elskede velociraptors, min favorit sammen med stegosaurus (som desværre ikke var at se i filmen).

Det var min idé at tage ind og se den - der har været kaos efter min stedfar annoncerede en mulig skilsmisse. Så nu tog jeg mor og brødre under armen og meddelte, at vi skulle se Jurassic World, ligesom vi plejede at se de andre film da vi var børn :) Det var dejligt at bruge tid sammen!

 

2) Efter 3 uger på Fyn er jeg taget hjem til Valby.. Og her er lidt tomt. Kæresten ville tage herover på et tidspunkt, så det glæder jeg mig med. Jeg troede jeg ville nyde alene-tiden i min hule, men efter 3 uger uafbrudt sammen med kæresten (som er den eneste der giver mig energi, som introvert person), så kan jeg godt mærke jeg mangler ham :( Men jeg glæder mig til han kommer!

 

3) Jeg får brugt min alenetid på: at lade op (min kæreste bor med andre mennesker), tage i fitness, lave lækker sund mad, hygge og bare lave Sophie-ting, og det er skønt

 

Beklager det blev så langt, jeg havde meget at fortælle


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 08:37

Sophie: Så spiller du vel også Jurassic World ;) Der er dine to yndlings dinoer :D

 

I går:

1: Var i Zoo med min veninde og det var rigtig hyggeligt

2: Ingen regn

3: Humøret var rimelig godt

 

I dag:

1: Jeg skal ud til hesten og hygge

2: Det ved jeg ikke endnu

3: Solen skinner da lidt og jeg ser frem til ferie om en uge.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 17:24

Sandra: er der et spil?! Holy moses omg! Det anede jeg ikke!

Så ved jeg da hvad jeg skal bruge mine penge på

 

1) Kom ned at træne i dag for første gang i hundrede år! Styrketræning af bryst/mave, efterfulgt af løbetræning

 

2) Har besluttet at melde mig til Feminas kvindeløb til september. Har ikke løbet konkurrence siden jeg var teenager, men jeg elskede det! Har døjet meget med skinnebensbetændelse, men denne gang starter jeg langsomt op, og anskaffer mig snarest høje løbesokker, der skulle hjælpe markant.

 

3) Har en dejlig følelse i kroppen efter træning, træt men glad


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 21:28

Hahaha. Jamen altså, nu må du da lige komme ind i kampen. Har du ikke en ipad. Den spil app du skal hente ned hedder Jurassic World. Det er faktisk meget underholdende spillet.


Lidt svært i starten indtil man finder helt ud af det, men kom du bare i gang. Man kan sagtens lade vær med at bruge rigtige menneske penge :D


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-07-2015 01:26

Ahh, det er til iPad! Troede det var et computer spil :P

Kan afsløre jeg er igang med at hente den nu ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider